Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Renegade (Mark)

Wel een keer met de oude golf (nog geen cm van de grond met de lip) een konijn eronderdoor gehad, je hoorde m gewoon tegen t subframe slaan :neen: mijn vriendin zat naast me en die is een ontzettende konijnenliefhebber dus maar eens omgedraaid om te kijken, was die weg :q stevig beesje was dat zeg ! En katten, hier in de straat loopt altijd een zwarte kat die blijft gewoon midden op de weg zitten als je aankomt met de auto, pas op een meter afstand staat die eens op en loopt die op zn dooie gemak weg 8)7 tot het moment dat er iemand is die er geen rekening mee houd, dan issie plat....

Paul

Zaterdag de megane een beetje schoongemaakt  :grin:

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

Truckertje

juul

heb zelf wel een keer een hertje voor de auto gehad, gelukkig alleen de koplamp kapot. Helaas heeft het hertje het niet overleefd.

@paul die staat er weer mooi bij

Xanquezer (Frank)

Juul!

leef je nog?

das lang geleden dat ik iets van je vernomen heb :P

Hoe gaat het nu?

ik moest je nog de groeten doen van Marcel Hendriks.

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul

Yup.. ik leef nog ben wat stil geweest (wel meegelezen) dit was omdat ik thuis toch nog het een en ander te doen had.
Met mij gaat alles goed hard werken en weinig verdien, nja verdien het wel maar krijg het niet :D :D
Maar  euh.. waar ken je Marcel van dan? :? :?

Roy.

Liep vanmiddag achter me auto langs. Kijk ik naar me achterbumper dacht wat zit er nou onder op me bumper leek wel een draadje ofzoiets. Dus kijk van dichter bij zie ik dat me bumper een stuk gescheurd is  >:(.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy.

hij ligt nou bij een schade/spuiter en die gaat kijken wat die kan doen.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul

Rick Santbergen

Citaat van: Roy. op 11 september 2012, 20:15:08
Liep vanmiddag achter me auto langs. Kijk ik naar me achterbumper dacht wat zit er nou onder op me bumper leek wel een draadje ofzoiets. Dus kijk van dichter bij zie ik dat me bumper een stuk gescheurd is  >:(.

Balen, enig idee hoe het gebeurt kan zijn?

Christian de Vriend

echt balen om daar achter te komen,zitten er krassen bij door een ongeluk(je) of heeft
het een andere oorzaak?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy.

Ben zondag naar de galderse meren geweest. En op dat parkeerterein was het erg hobbelig en diepe kuilen denk dat het daar is gebeurd.

Roy (Coup a One)

Zonde dat je dat dan overkomt _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev