Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

Ik ben ook een grote katten liefhebber.
Maar ja, wat doe je er aan?
Ik heb de ervaring niet met katten, maar konijnen die heb ik er vrijwel wekelijks onder o-)
Truckertje

Rick Santbergen

Ik heb in het verleden ook weleens een konijn overreden. Maar had nog nooit een dier tegen mijn bodemplaat gehad.

Moet nog bedenken hoe ik de haren en bloed daar vanaf krijg ;)

Roadkill (Michiel)

Wachten tot het sneeuwt....... :D (maar goed ook ik ben een dierenliefhebber, maar soms kan je er gewoon helemaal niks aan doen :( (mijn vriendin bracht laatst een musje naar de opvang, en op weg naar de opvang reed ze dus een eend dood.... )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Ik heb ook een ervaring met een kat, die rende door.
Gister op de N33 bijna een hert voor de Impreza..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

Ik heb gelukkig nog nooit iets aangereden, meteen even afkloppen!

Ik ben van het weekend de strijd aangegaan met de bouten bij me veerpoten, na een eerdere poging was het me niet gelukt de bouten los te krijgen, dit keer met brute kracht wel gelukt :D, Was in de ochtend begonnen toen door een (stom) ongelukje een flinke snee in me wijsvinger..  Uiteindelijk is het me gelukt! Had voor de zekerheid 4 nieuwe bouten en moeren liggen.

Zal hopelijk volgende week me veerpoot er helemaal onder vandaan halen en dan heel tijdelijk om even te zien hoeveel hij omlaag gaat (met de veerpoten van koen en verlagingsveren). Moet nog steeds een kennis even strikken om me torsie as te verstellen! :P

Karin

@Rick, bij nieuwere wasstraten (bij mij in ieder geval in de buurt wel) kunnen ze ook alleen de onderkant aanzetten. Scheelt je een hoop gedoe en een schone bodem.

Edwin Postma

Hij komt er niet in denk ik.
Aangezien je meestal  zo'n rail heb waar je met je wielen tussen moet >:(
Truckertje

Karin

Volgens mij moeten het kunnen. Kijk maar eens op Carwash Westland. Daar staan wat foto's van de wasstraat.

Er staan wat standaardprogramma's maar ze hebben mij verteld dat ze delen uit kunnen zetten.

Christian de Vriend

Hier kan het (al is het helemaal in zeeland) een maat van me werkt bij een was straat
die kan per borstel instellen of die werkt ja of nee,in mijn geval heb ik in het begin mn dak
niet gedaan ivm de evo spoiler,later kwam ik er achter dat dat geen probleem is,als je
hem goed monteerd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Ik heb helemaal niks met katten, wij hebben er teveel in de wijk lopen. Heb je net de auto gewassen zie je weer zanderige pootjes op de auto, ik kan ze dan wel kapot schieten:P

vorige week reed me opa nog een kat aan (hij rende wel weer weg ;)) me vriendin zegt aaahhh wat zielig, me opa zegt lekker droog had dat beest maar niet op straat moeten lopen :D (schijnt overigens wel een vals beest te zijn)

Nicole

Ik heb opzich wel wat met katten.
Maar wat jij zegt Rogier heb ik ook wel. Net de auto gewassen en gepoetst voor eenmeeting.
Loopt er weer zo'n kat over, en gaat daarna nog even op het dak en de motorkap liggen, waardoor het weer allemaal zand is.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Gelukkig geen last van katten op mijn auto. Maar bij de eerste kat op mijn dak, kan de eigenaar een schop verwachten (niet de kat, die kan er niks aan doen).

Rogier

Bij mij vindt je niet snel de eigenaar van zo'n kat, ik woon in een hofje en er lopen zo'n 15 katten rond, waarvan ik niet eens weet wie de eigenaren zijn :P

Paul

Ik heb ook niets tegen katten, maar wel als ze los zijn in een woonwijk.
Hier lopen er ook wat rond, maar ze doen hun behoefte in de voortuin.
De honden raken helemaal over de zeik als er 1 in de tuin zit.
En als ze er een keertje 1 te pakken zouden hebben, dan zijn mijn honden "vals" .

Mijn schoonouders wonen in het buitengebied en hun katten lopen altijd buiten. Daar heeft niemand er last van.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 10 september 2012, 17:28:59
Bij mij vindt je niet snel de eigenaar van zo'n kat, ik woon in een hofje en er lopen zo'n 15 katten rond, waarvan ik niet eens weet wie de eigenaren zijn :P

Toen ik nog thuis woonde, wist ik van vrijwel iedere kat wie de eigenaar was. En anders wisten mijn ouders of de buren het wel.
Lijkt me niet echt moeilijk achter te komen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev