Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

Dan schrik je ook wel even zeg l-

Niet ten na delen aan je pa maar heeft hij geen black-out gehad?? o-)
Truckertje

Roy (Coup a One)

Rebecca gelukkig gaat het met je vader, moeder en marciano allen goed en kunnen ze het nog na vertellen _o_ een auto is te vervangen maar je rots eigen familie niet, en zal ook bij jouw de schrik er goed in hebben gezeten :?

Rebecca Fontijn

@Edje ikbegrijp dat je het goed bedoelt en ja black out kan zomaar
@Roy ja de schrik zat er inderdaad goed in bij mij helemaal toen ik de foto's onder ogen kreeg
maar zoals gezegd ze mankeren niks das het meest belangrijke

Edwin Postma

Collega heeft bijna het zelfde mee gemaakt maar hij heeft gewoon niet geremd :x(wel met personenauto).
Die is met 50 achterin een 45km wagentje gereden 8)7
Truckertje

Remy P

Even een vraagje tussendoor (ga ik geen topic voor openen): is het mogelijk om enkel het glas van de mistlampen los te kopen en te vervangen? Van beide mistlampen zijn de glazen gebarsten door steenslag. Kan wel twee nieuwe lampen aanschaffen, maar wellicht is het goedkoper om alleen het glaasje te vervangen.

Benjamin Renon

Dit zijn complete units. Hier heb ik zelf ook naar gekeken voor mijn Clio, deze waren ook alleen compleet aan te schaffen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Ik had dat met mijn Clio II ook een aantal keer: gebarsten mistlampglazen.
Daar was het steeds een hele nieuwe unit erin. Zal bij de Megane niet anders zijn.

Remy P

Dennis Postma

Sterker zelfs, volgens mij zijn het precies dezelfde units.  ;)

Heatzone (Mark)

Nieuw bij de dealer volgens mij € 85  :cry: per stuk!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Eergister weer een nadeel van een verlaagde auto ontdekt.

Toen ik 's avonds naar huis reed over een donkere polderweg. Bleek er opeens een aangereden (dode) kat midden op de weg te liggen. Doordat het donker was, zag ik hem te laat om uit te wijken. Ik ben er niet met mijn banden overheen gereden, maar hoorde toch een flinke klap tegen mijn bodemplaat.

Mijn excuses bij deze aan alle kattenliefhebbers op het forum voor dit verhaal.

Karin

@Rick, ben een kattenliefhebber, maar dit zijn dingen die kunnen gebeuren. Jij reed dan over een al doodgereden kat, maar je had er ook een aan kunnen rijden. Is mij ook als eens gebeurd hoor. Ze kunnen zonder dat je het in de gaten hebt ineens de weg over rennen.

Dennis Postma

Op het spoor doen de katten dat ook. Heb het gisteren nog gehad met de trein. Ook ik ben een liefhebber, maar goed sommige katten zijn nou eenmaal van die waaghalzen. Dat is vragen om problemen. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev