Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

De golfjes worden ook steeds mooier he, de mk5 vindt ik persoonlijk echt heel mooi eruit zien. Maatjes van mij hebben er 1 en 1 van hen hebben de auto plat op zijn buik gelegd.

Tedo

@Michiel: we zitten ook op een lijn. !-! Ik had het nu over de afschrijving: als je bij aanschaf al minder betaald voor een auto, is het ook niet erg als je er aan het eind minder voor krijgt (al heb ik het idee dat alles ongeveer hetzelfde waard is als de leeftijd van 10 jaar voorbij gaat).
En qua bagageruimte kan er in een sedan inderdaad meer mee dan in een hatchback, maar het is geen alternatief voor een grand tour (maar dat hoeft ook niet, want Ed wacht toch nog even met papa worden geloof ik  ;) )

Renegade (Mark)

Citaat van: Rogier op  6 september 2012, 12:13:50
De golfjes worden ook steeds mooier he, de mk5 vindt ik persoonlijk echt heel mooi eruit zien. Maatjes van mij hebben er 1 en 1 van hen hebben de auto plat op zijn buik gelegd.

Ziet er wel netjes uit op die benzen !-! Alleen vind ik de golf juist op en neer gaan... 1 en 2 zijn mooie wagens, 3 en 4 weer niet, 5 wel en 6 is voor mij een twijfelgeval :q

Roadkill (Michiel)

@Tedo kon het me al bijna niet voorstellen dat we niet op lijn zouden zitten ;)

@Rogier, in mijn ogen is er maar 1 mooie golf en dat is de MK1 :D

Maar ff over moderne auto's gesproken wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe Peugeot Yaris?? Persoonlijk vind ik het zelf geen lelijke auto, maar vind het wel net zoveel frans als een Iphone. Vind net of ze een nieuwe Yaris uit de showroom gereden hebben er hem verder ontwikkeld tot Peugeot, zelfs de vti uitvoering is er en meen een sportieve t-line o.i.d. ......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ik vind 'm niet verkeerd om te zien. :)

.Erik

Ik neem aan dat je de Toyota Yaris bedoelt? Zit dus helemaal niets 'Frans' in.

Dennis Postma

Nee hij bedoeld de Peugeot 208.  ;)

Ard Klok

Zo, de Meg is weer terug. Het probleem met de radio (geen geluid) lijkt opgelost te zijn.  Ze hebben er twee dagen voor nodig gehad (verschillende onderdelen zijn geruild met een andere Meg, maar dit bleek het probleem niet op te lossen). Uiteindelijk "gewoon" gereset en klaar(zal wel wat meer zijn dan vijf minuten werk maar goed :D). Tot mijn verbazing was de auto ook nog gewassen. Zag er natuurlijk na dinsdag uit als een kerkhof voor vliegen en ander ongedierte.
Hoef ik dat morgen ook niet meer te doen. !-!

Dennis Postma

Ard Klok

Absoluut goede service. Doen ze natuurlijk wel slim, want zo krijg je goede mond-tot-mond reclame en daar kan geen reclamebudget tegenop(vind ik).

Roadkill (Michiel)

Citaat van: .Erik op  6 september 2012, 17:27:18
Ik neem aan dat je de Toyota Yaris bedoelt? Zit dus helemaal niets 'Frans' in.

Wat Dennis al zei bedoel de Peugeot 208, maar verder heb je gelijk vind er persoonlijk niets frans meer in zitten, vandaar dus peugeot Yaris. Nogmaals geen lelijke auto, maar zeker geen franse auto meer (imho)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat is toch zo met alle auto's? Gaan steeds meer op elkaar lijken. Ook de Megane III had zomaar een Mazda kunnen zijn (niet om te zeggen dat het een lelijke auto is, hoor). En de nieuwste generatie Clio heeft weer wat weg van de laatste Ibiza. Anderzijds kijken andere merken ook weer naar Renault. Alles wordt in tijden van crisis wat meer eenheidsworst, om de verkoop nog wat te stimuleren. Een misstap kan geen enkel merk zich nu veroorloven, dus gaat men voor veilig qua uiterlijk.

Renegade (Mark)

Zo vind ik dat de achterkant van wat de nieuwe "sirocco" had moeten zijn een tijd terug (tussen " omdat ik vind dat die zn naam geen eer aan doet !) zo op een honda had kunnen zitten :q

Rebecca Fontijn

Op 21 aug hebben mn paps en mams een klein ongelukje gehad waardoor de Clio nu in de Kliko ligt  ;(.
Ze waren samen met mn kleine man op weg naar italie met een overnachting in oostenrijk toen ze landeck in reden gebeurde het alleen weet niemand hoe en waarom zelfs mn pa die achter het stuur zat weet het niet ....terwijl mn moeder tegen hem zit te praten rijd hij een stoepje op tegen een verkeerspaaltje en komt tot stilstand boven op een waterpaaltje van de brandweer
Volgens de politie reed hij niet harder dan 50 km per uur (niet vreemd in een dorpje) want de airbags zijn niet uit gekomen maar toch is de Clio totaal onherkenbaar aan de voorkant.
Gelukkig heeft mn pa de auto totaal verzekerd omdat het een vrij nieuwe was dus krijgt hij de aankoopwaarde terug.
Het heeft een paar uur geduurd maar gelukkig hebben ze gewoon hun reis naar italie kunnen vervolgen met een leenauto .

Rest mij nog te zeggen dat mn vader,moeder en marciano helemaal niest mankeren alleen de schrik zat er goed in maar dat is vrij logisch lijkt me.

Nicole

Dat is flink schrikken!
Het belangrijkste is natuurlijk wel dat ze er zelf goed af zijn gekomen.
Maar het blijft altijd erg vervelend inderdaad.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev