Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Ach het gemiddelde iq van de Veeboek "vrienden" die er op af kwamen is denk ik ongeveer net zo hoog als de waarde per aandeel Veeboek.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stony (Robert)

ben t ook indd met Rogier eens ;) bij mij gaat hetzelfde op ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

Als de Media (RTL, NOS, HvNL, nu.nl, telegraaf.nl etc etc) het niet zo "in the picture" hadden gezet was het nooit zover gekomen.
Ik wist er ook niks vanaf, tot het in het nieuws kwam, en het op nu.nl stond.
De meeste jongeren zijn erop af gekomen, omdat er tig cameraploegen stonden.
Dit was ook te zien op de live uitzending van RTV Noord.
De kant waar hun opname's maakten stond bijna niemand, maar waar alle andere media stond (grotere zenders etc) waren de rellen.

Ze hadden het gewoon moeten afwachten, en politie klaar zetten, mocht het nodig zijn geweest, ipv mensen gaan verbieden naar zo'n gebied te komen...

Haren is nu een slagveld, auto's kapot, schuttingen, schuurtjes, ramen, lantaarnpalen, dranghekken, winkels, en rond de 30 gewonden..

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

Straks na me werk even langs bij Michiel op de koffie haha !-!

Rick Santbergen

Citaat van: Christian de Vriend op 22 september 2012, 10:10:56
wellicht,ze makken het wel makkelijk om dit te doen.

Een auto maakt het ook makkelijk iemand aan te rijden......

Doen wij toch ook niet?

Citaat van: Karin op 22 september 2012, 09:47:56
@Rick is ook wel zo maar door de media wordt het wel meer verspreid en ook veel groter gemaakt dan dat het had geweest als het niet was gebeurd.

Klopt maar mijn opmerking ging over Facebook. De NOS en dergelijke hadden zich misschien minder moeten bemoeien.
Maar kom op mensen, we moeten niet gaan overdrijven. Zo erg waren deze rellen echt niet als je het vergelijk met Hoek van Holland.
Het is dat de media het zo goed in beeld hebben gebracht dat iedereen zo geschokt is. En het is zonde dat het in een woonwijk moet gebeuren.

Christian de Vriend

t'is goed rick,laat maar doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Tja oke dan geen discussie. Vind het gewoon te makkelijk om een medium als facebook of de media de schuld te geven.

Citaat van: Nicole op 22 september 2012, 10:56:20
Als de Media (RTL, NOS, HvNL, nu.nl, telegraaf.nl etc etc) het niet zo "in the picture" hadden gezet was het nooit zover gekomen.
Ik wist er ook niks vanaf, tot het in het nieuws kwam, en het op nu.nl stond.
De meeste jongeren zijn erop af gekomen, omdat er tig cameraploegen stonden.
Dit was ook te zien op de live uitzending van RTV Noord.
De kant waar hun opname's maakten stond bijna niemand, maar waar alle andere media stond (grotere zenders etc) waren de rellen.

Ze hadden het gewoon moeten afwachten, en politie klaar zetten, mocht het nodig zijn geweest, ipv mensen gaan verbieden naar zo'n gebied te komen...

Haren is nu een slagveld, auto's kapot, schuttingen, schuurtjes, ramen, lantaarnpalen, dranghekken, winkels, en rond de 30 gewonden..

Makkelijk praten achteraf, maar valt niet te bewijzen dat het dan niet gebeurt was.
Waarom moeten we allemaal met een vinger naar de media of een medium wijzen?

Die jongeren maken de keuze daar heen te gaan en diezelfde jongeren maken de keuze om de boel kort en klein te slaan.

Heatzone (Mark)

Haha deze discussie kan nog wel even doorgaan. Rick je hebt helemaal gelijk de jongeren maken zelf de keuze erheen te gaan. Echter zou het niet bekend zijn bij de massa als het niet in diverse Media had gestaan. De Telegraaf is hier al 3/4 dagen mee bezig met grote koppen.

Het is dieptriest om te zien dat bepaalde jongeren hier puur en alleen heen zijn gegaan om een rel te veroorzaken. Getuige de gedrukte shirtjes Project x in Haren.

Karin

De jongeren maakte ook zelf de keuze. Het grootste deel van de groep zullen ook echt geen relschoppers geweest zijn. Zijn alleen weer dezelfde figuren die het verzieken en rotzooi schoppen en dat is zo jammer.

Roadkill (Michiel)

@Mark, ben net van boodschappen doen, de Lidl had weer xxl weken, dus koffie is geen probleem :D

Om ff terug te komen op de discussie: er lopen gewoon teveel "mensen" in de rondte met teveel contacten en te weinig sociaal of uberhaupt inzicht. Ja en als dan ook de gemiddelde geranium dan ook nog enkel op een knop hoeft te drukken van vind ik leuk dan gaat het hard he....... (Gelukkig zitten er dus ook een hoop wel intelligente mensen op Veeboek, want op de tegen actie "project Clean X word gelukkig ook behoorlijk gereageerd) Misschien dat het beter is dat er bij media als Veeboek etc  een iq en eq test zit om te worden toegelaten????
Slow&Low

Karin

@Michiel, als ze dat gaan doen dan mag jij er wel bij hoor  :D :D

Roadkill (Michiel)

@Karin als ze dat zouden doen dan zou ik het misschien wel overwegen, maar zolang er figuren a la Haren er op zitten houd ik mij daar verre van....
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Zo ff een fotootje van onze nieuwe telg gepikt van de site van de garage ;)

Slow&Low

Karin

Ziet er leuk uit, nu nog een paar wimpers op de koplampen. Door de vorm van de lampen zijn ze daar goed voor geschikt:

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev