Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Dat is wel heel vervelend Ard :O

Karin

Balen Ard, gewoon ervan uitgaan dat het dan allemaal gefixt is zodat je overal vanaf bent, anders blijft je ook maar heen en weer naar de garage rijden.

Ard Klok

Inderdaad Karin. Het vervelende is dat de auto nu binnen twee weken twee keer bij de dealer moet staan. Voordeel is wel dat deze problemen in elk geval binnen de garantieperiode vallen.

Roadkill (Michiel)

Zo afgelopen zaterdag dus voor niks uitlaat onder de Twingo gehangen, me schoonzus heeft gisteren wat tussen de v-snaar gekregen en doordat die er af schoot is de motor heet gelopen, einde oefening.... (morgen ff voor een andere kijken bij mijn garage)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

@Michiel, balen zeg. Vooral voor je schoonzus die nu even geen auto heeft.

Roadkill (Michiel)

Nou ik had mijn Meg neer gezet voor haar vanochtend (was toch niet veel van plan) durft ze er niet mee te rijden..... :D (schoonmoeder voelde zich btw gepasserd, die durft het wel,maar dat durf ik weer niet aan :D )
Slow&Low

Karin

haha, zie dat helemaal voor me

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Zojuist belletje gehad van de dealer. Meg is weer gemaakt. !-!
Nu zo nog een avonddienstje werken en dan een weekje vrij.
@ Dante : Wat is de huidige status van jouw Meg?

Karin

Tedo

Op de weg terug vanuit Frankrijk heb ik kennelijk iets in de wielkast gehad: afdekplaatje naar de koplamp was weg, en de voorzijde van de wielkuip (die al iets beschadigd was) was gescheurd.
Vandaag een nieuw deel gehaald bij de dealer (€ 51,- ex.) en gemonteerd. Omdat toch e.e.a. open lag gelijk maar mijn H11 led mistlampen vervangen door Philips Crystal Vision white H11's. Vanavond maar eens kijken of dat meer licht geeft.

Stefan

Ik heb een tijdje terug juist het halogeen vervangen door LED (andersom als jij dus..)
Ik was wel tevreden hoor, past veel beter bij de OEM Xenon en led-stadslichten :) Y

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Zo vandaag ff wezen shoppen voor een andere Twingo voor mijn schoonzus, geslaagd ;) Kwam van het 1 wel het ander: we hebben vandaag ook meteen de Kangoo ingeruild ook op een Twingo....... (je laat je meissie ff alleen om een proefrit te maken....) Dus vanaf volgende week vrijdag heeft de Meg een nieuwe vriendin,Twingo privilege van 2006 en 12 16V motor 88k gelopen van eerste eigenaar en helemaal netjes
Slow&Low

Rogier

Als ik het goed zie kan ik dus e10 tanken in duitsland

http://www.jebentalsnelduurzaamopweg.nl/E10/#/Renault

Ziet er goed uit stefan.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev