Advertenties

Klets maar raak DEEL 188

Gestart door Dennis Postma, 4 september 2012, 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Als ze dan toch met erodynamica bezig zijn, laat ze dan gewoon een nette diffusor maken en dan ook gelijk goed met vlakke bodemplaat. :q

Rogier

Of gewoon geen honda kopen :D of geen extreme bumpers als je je pk's omhoog wil schroeven ;)

Dennis Postma

Dat doe je toch met die bumpers? 8)7

Christian de Vriend

hahahaha ik heb diffusors gezien op hondas gemaakt van een stuk plaatstaal,gepopnagelt aan de onderkant van de auto,het zag er niet uit.

ieder merk zn specialiteiten,honda is niet mij ding,ik hou meer van koppel,dat is iets wat honda niet heeft (niet veel atans)
daar in tegen zijn het wel toerenmonsters.

En van wat hier rond rijdt,gaan de ego's van die gasten net zo ver als de toerenteller naald
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

@Erwin
Loopt alleen bedrading voor de brandstofpomp onder de achterbank,de rest zit achter de zijpanelen weg gewerkt.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

zo de aquacar staat weer op zn plaatsje gemaakt en wel  !-!

Karin

@Rebecca, heeft hij ook kunnen vinden waar de lekkage zit? En lekker dat hij weer terug is, al kan je er nog even niet mee rijden of heb je je gips eraf laten halen?

Christian de Vriend

amai vandaag ff getankt met de 16v voor morgen,was meteen 100€ lichter in mn portomonee.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Ard Klok

Daar word je niet vrolijk van. Tank was wel aardig leeg neem ik aan als er voor zo'n bedrag bij kan?

Christian de Vriend

jaa dat klopt,ging 55L in,maar toch... het doet wel pijn. :)

Rick Santbergen

Maakt toch geen verschil met de 8v. Tank is even groot.

Dante

Ik ben altijd €25,- kwijt bij de pomp... :q :D ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Nouja het ligt er aan hoever je er mee kunt rijden toch o-)
Ik gooi er meestal iets van 38 liter in en dan kan ik er ruim 600 km op rijden
Ik heb laatst 1 op 16.3 gehaalt (en toen had ik er niet eens zo opgelet tijdens het rijden)

Roadkill (Michiel)

Zo net de auto afgetankt (49 liter /33 euri :D ) Auto niet gewassen voor morgen heb heel de dag onder een twingo liggen godveren om de uitlaat te vervangen, ben er wel ff klaar mee nu :D Spullen liggen al in de auto dus ben er klaar voor voor morgen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev