Advertenties


Velgen

Gestart door erik_bos, 4 september 2012, 17:24:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erik_bos

Dag allen,

Al een tijdje zit ik er aan te denken om onderstaande velgen te bestellen en monteren.
http://www.online-velgen.nl/velgen/31891-swh-velocity-antraciet-gepolijst/

Nu heb ik het "Banden en Velgen" topic in de FAQ al goed doorgelezen, maar vroeg me toch nog een aantal zaken af. Wellicht weten jullie hier antwoord op?

Wanneer ik deze velgen zou monteren, kom ik dan niet in de knoei met mijn wielkasten?
Qua diepte enzo kan ik mij bijvoorbeeld indenken dat wanneer ik een bocht door zou gaan, de voorband een hap uit m'n wielkast mee neemt. Heeft iemand daar ervaring mee met deze maat velg/ banden?

Op dit moment heb ik 15" velgen en banden onder mijn Megane 1 Ph. 2 1.6 16V (185/60R15), en volgens het "Banden en Velgen" topic zou het totale verschil tussen de 15" en de 17" velgen en banden slechts 0,03" zijn. Echter, toch klinkt 15" en 17" voor mij als een behoorlijk verschil. Past dit qua hoogte ook wel in de wielkasten?

Mocht het uitmaken, de auto is niet verlaagd.

Alvast bedankt!

Karin

Als je het type auto enz. invult op die site dan geeft hij vanzelf aan of deze op je auto passen. Volgens mij kan je ook een combinatie met banden maken of geeft de site dat aan welke banden daarbij horen/passen.

Nicole

De  banden bij 15 " zijn een stuk hoger. 17 " hebben vrij "platte" banden, waardoor de totaalhoogte van velg met band weinig verschild.
17 " past dus makkelijk.
Hier rijden zelfs tig mensen met schroefset, laag bij de grond en dan ook 17 " eronder.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Renegade (Mark)

www.willtheyfit.com  :q

Heatzone (Mark)

Tijdje terug trouwens erg slechte berichten gelezen over de levertijden van online-velgen. Ik zou er even op googlen alvorens je iets besteld !-!

erik_bos

Dank jullie wel voor jullie reacties! :)

Ik zal inderdaad eens even googelen op de levertijd van online-velgen. En als dat zo beroerd is, dan ga ik ze gewoon ergens anders halen :)
Maar ik ben blij om te horen dat dit gewoon gaat passen :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev