Advertenties

Deuren automatisch op slot na wegrijden?

Gestart door RikRace, 9 mei 2005, 13:05:21

Vorige topic - Volgende topic

RikRace

Ik heb, sinds dat ik m'n Coup? (Phase 2) heb laten uitlezen bij de Renault-dealer (vanwege de bdp-sensor), de functie van het automatisch op slot gaan van de auto na 5 km/h erop zitten. Dit gebeurde vooraf nooit, en nu wel ???. Kan het zijn dat dit bij het alarm klasse 2 hoort dat ik erop heb zitten, of was dit af fabriek al zo?

Waarschijnlijk heeft er dus altijd een kleine storing in gezeten, want sinds een week gebeurt het nu. Hebben jullie ook al eens met zoiets te maken gehad?

Groeten,

Rik
-RENAULT-SPORT-

sebastiaan

Doormiddel van het knopje een tijdje ingedrukt houden wat die vergrendeling bewerkstelligd ontdoe je die funktie.
Je hoort na een seconden of 5 een piepje en dan is het weer zoals je het wilt.  :D

RikRace

OK dan. Ik wist niet dat die optie er standaard op zat.

Maarrrrr, nu weet ik ook wanneer het gekomen is ;D. Ik heb toen 4 personen in de auto gehad, de bijrijdersstoel is toen vooruit gezet en is er een knie tegen dat knopje gedrukt, vandaar :). Puur toeval dus.
-RENAULT-SPORT-

Tony

Toch wel handig...
Zo'n instructieboekje!

Is Jeroen er eigenlijk al achter of dat we die hier op de site kunnen zetten? Jeroen?

RikRace

Citaat van: Remko de W. op  9 mei 2005, 19:01:05

en dit is gewoon in je instructieboekje te lezen.... ;D

of heb je die niet gelezen... ??? :)

Ik heb hem gelijk doorgelezen toen je het zei.

En ja, het staat er inderdaad gewoon in :D. Het was me alleen nooit opgevallen.
-RENAULT-SPORT-

ThE-BaKeR

Citaat van: RikRace op  9 mei 2005, 13:05:21
Ik heb, sinds dat ik m'n Coup? (Phase 2) heb laten uitlezen bij de Renault-dealer (vanwege de bdp-sensor), de functie van het automatisch op slot gaan van de auto na 5 km/h erop zitten.
Kan dit trouwens ook bij phase 1?

EbOoZ

Citaat van: ThE-BaKeR op 10 mei 2005, 13:52:49
Citaat van: RikRace op  9 mei 2005, 13:05:21
Ik heb, sinds dat ik m'n Coup? (Phase 2) heb laten uitlezen bij de Renault-dealer (vanwege de bdp-sensor), de functie van het automatisch op slot gaan van de auto na 5 km/h erop zitten.
Kan dit trouwens ook bij phase 1?

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af :-X

Jeroen

Volgens mij niet, misschien bij de laatste '99 versie met op grote afstand te openen afstandbediening.
Pak het boekje erbij en lezen maar  :D

EbOoZ

Citaat van: Jeroen op 10 mei 2005, 14:20:22
Volgens mij niet, misschien bij de laatste '99 versie met op grote afstand te openen afstandbediening.
Pak het boekje erbij en lezen maar  :D

Dat was natuurlijk te verwachten... ach ja...

Lezen is geen optie trouwens, want zit op m'n werk :P

Tuned

mocht het kunnen is het toch gewoon die knop 10 seconden in gedrukt houden hoor je nix dan zal het nie werken hoor je wel wat dan kan het werken

sebastiaan

Citaat van: Dave op 10 mei 2005, 15:15:37
mocht het kunnen is het toch gewoon die knop 10 seconden in gedrukt houden hoor je nix dan zal het nie werken hoor je wel wat dan kan het werken
kind kan de was doen  :D

Erik van der Velde

Nope, werkt niet, heb ik al getest

Timo Zuiderduin

Citaat van: Erik op 10 mei 2005, 16:59:56

Nope, werkt niet, heb ik al getest
welke knop eigenlijk??

Timo Zuiderduin

Euhm,.. ow ja!! ;D
Ik was al helemaal vergeten dat die knop er zit. Puur vanwege het feit dat ik dat ding echt never gebruik!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev