Advertenties


Radio ombouwen

Gestart door jannekedhd, 29 augustus 2012, 14:35:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jannekedhd

Het is niet dat ik onhandig ben hoor hihi. Voor vrouw zijnde ben ik erggggg handig zeggen ze altijd. Wil het alleen niet fout doen :P


Heatzone (Mark)

Haha begrijp ik, echter heb ik zelf geen stuurbediening, dus deze heb ik ook niet hoeven installeren, ik kan je daar helaas niet verder mee helpen...

In ieder geval succes !-!, en laat je het resultaat ook zien als je een nieuwe radio hebt?

Benjamin Renon

Je kan ook nog een audio connection box (Motrade) of Dension gateway overwegen. Deze sluit je aan op je cd wisselaar uitgang. Je kunt dan via usb/i-pod/i-phone muziek beluisteren en hoef je geen apartje kabelset naar je bediening te kopen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Deze connection boxen worden regelmatig op eBay aangeboden. Als je echt audio liefhebber bent, schijnt het geluid tegen te vallen. Maar als je gewoon een lekker muziekje wilt een prima oplossing, én lekker je originele radio in het zicht!

*NB een Megane II uit 2002 kan trouwens best, want de hatchback kwam in september van dat jaar uit. Bij mij in de stad rijdt er een met een ..-JZ-.. kenteken.

jannekedhd

Die connection boxen, is gewoon een kwestie van radio eruit, plugje achterin en weer terug plaatsen toch?

Benjamin Renon

Als het goed is wel...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

jannekedhd


Tedo


spun

voor mensen die interesse hebben,
ik heb ook nog een origenele renault audio connection box te koop!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev