Advertenties


3 tonige luchthoorn

Gestart door ronaldm, 8 mei 2005, 11:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lonly driver

let wel dat je hem er ter plekke onderuit kan schroeven als ze je aanhouden en die wagens met blauwe lampen hebben veel gereedschap bij hoor( autopech geen anwb bel 112 :D), let wel dat je verplicht bent een werkende claxon te hebben dus zorg ervoor dat je de orginele ook in je auto hebt anders krijg je alsnog een prent. succes en have fun

Boy

He kom op jongens, als hij een toeter op zen auto wil maken moet hij da toch weten
ik heb zelf de 5-tonige luchthoorn van de dukes of hazard, is toch gewoon lache :q

En waarom zou je bang zijn voor bekeuringen, gewoon opletten voor de wouten en met de keuring ff de draadjes op je orginele tuuter zetten(of schakelaartje ertussen)  !-!

michell red polo

ik heb een toetoetoeter op mijn ......................  :D :D :D
gewoon doen als je dat luek vind !-!
ik golf niet ik polo

Dj-Matthe

ja snap dat negatieve commentaar ook niet? als hij dat wilt dan doet hij dat. ik zie er de humor wel van in. heb die dingen op mijn scooter ook gehad 8 tonig. en heb zelfs wel eens iemand met een lachende toeter gehoord. hoor je zo heel hard iemand lache, is best leuk om te horen! :D

RuuP

Heeft iemand enig idee waar je een aantal leuke luchthoorns kunt kopen in de buurt van R'dam / Den Haag?
Liefst een adresje waar ze verschillende soorten hebben. Zo'n harde scheepstoeter vind ik ook wel wat hebben  Y

berry_p

RuuP, kijk eens op de site van autostyle.
www.autostyle.nl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev