Advertenties


Achter ramen doen het niet (ph1 coupe)

Gestart door Christian de Vriend, 27 augustus 2012, 12:35:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Volgens mij heeft alleen de cabrio deze schakelaar !-!, ik heb wel eens in sloop auto's gekeken maar alle coupe's die ik toen heb gezien hebben alleen bakje op de plek waar in de cabrio die schakelaar zit!

Wat mijn probleem wel eens is geweest, dat de schakelaars niet meer goed zijn, de contactpunten in de schakelaars zijn dan vies en maken geen goed contact, wat resulteert in ramen die niet meer open of dicht gaan! Maar wat ik las is dat je de boel hebt doorgemeten en er überhaupt geen stroom op je schakelaars komen?

Christian de Vriend

klopt,en die heb ik door verbonden,ik hoor een relais tikken,maar de ramen gaan dan niet open.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Doorverbonden op de schakelaars? Bij mij was het toen zo, mijn schakelaars waren niet goed meer, ik hoorde bij het inklikken wel me motortje aanslaan maar vervolgens gebeurde er niks, ik heb 2 nieuwe schakelaars besteld en toen deed alles het weer perfect!

Christian de Vriend

het stekkertje waar de blokeer schakelaar op zou moeten,heb ik overbrugd,maar er kwam
nod steeds geen voeding aan op de schakelaars.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

En als je het voor die stekker aftapt en overbrugt? Misschien ligt het aan de stekker. Ik zou zelf net zo lang zoeken tot ik ergens spanning vind in die bekabeling, als je die vind daarna de andere kant opwerken richting je ramen en dan kom je vanzelf een punt tegen waar de spanning ophoud. Dan weet je dat er tussen in het probleem ergens ligt!

Christian de Vriend

over de contactjes van die stekker heb ik een brug gemaakt,en als ik de schema's bekijk loopt
die direct naar de ucbix (interieur ecu)

van de schakelaar naar de ramen is alles goed,er komt geen spanning aan op de schakelaar
dus tussen de zekering kast en de schakelaar is er iets niet goed,het is ook raar dat beide
het niet doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

hieperpiep gefixed  !-! !-! !-! !-!

de ucbix (interieur ecu) werkte niet goed meer,maar een monteur van een garage die ik
ken,heeft hem het 1 en ander aangepast,en nu werkt alles zoals het moet.

zonder dat ik moest prutsen met nieuwe draden.

motortje deden het toch niet goed,deze heb ik uit elkaar gehaalt en schoon gemaakt
en ze draaien weer als een klokje.

topic kan opslot.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev