Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 18

Gestart door Dennis Postma, 26 augustus 2012, 15:11:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Heel mooie velgen, maar iets te 90's voor een ClioII onder een ClioI kan je eigenlijk geen mooiere zetten, geld ook voor de R19
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


Rogier


Rogier

http://link.marktplaats.nl/607298500 ook een setje angel eyes gevonden op marktplaats, volgens mij gebruikt zoals ik op de foto kan zien.

Alleen deze verkooper vraagt er 199.99,- voor terwijl ze in de winkel 20 euro duurder zijn en je kan ze bij een bedrijf in ermelo gloed nieuw 125.- voor betalen.

Dus volgens mij klopt het hier niet echt, of ligt het aan mij.

Roy (Coup a One)


Tedo

Het is zeker wel een sedan spoiler (kijk maar naar de tekeningen op foto 3).  Y

J to the H (Jeroen)

@ Tedo,
Dat is wat Roy bedoeld.
Maar 'Bert' heeft bij zijn omschrijving 'tekoop spoiler renault megane coupe' staan  l-


Heatzone (Mark)

Leuk ding inderdaad! Lijkt alleen net of de voorbumper los zit of niet goed geplaatst is bij de foto zie je de wielkast niet mooi rond lopen en bij de motorkap een enorme kier :|

Tedo

Bij de wielkast zit 'ie niet helemaal recht, maar die kier tussen bumper en motorkap is wel normaal hoor (valt alleen erg op omdat de auto licht van kleur is).

Felix


Roadkill (Michiel)

Citaat van: Heatzone (Mark) op 24 oktober 2012, 11:43:14
Leuk ding inderdaad! Lijkt alleen net of de voorbumper los zit of niet goed geplaatst is bij de foto zie je de wielkast niet mooi rond lopen en bij de motorkap een enorme kier :|

Ben het met je eens, die kier lijkt aan de bijrijderskant ook groter dan aan de bestuurderskant, maar goed hij zou ook schade hebben volgens de advertentie ;)

Btw weet niet zeker of het kan, maar zag laatst een remmen update op een ClioII RS van 280mm naar 300mm schijven en dan ook nog passend met 15inch velgen! Heb je de klauwen van een Espace voor nodig, en gewoon plug en play (had ik dit nou ff eerder geweten voor ik bij mij schijven en blokken liet doen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Citaat van: Felix op 25 oktober 2012, 11:50:36
Op mister-auto.nl is een aanbieding voor Bosch remmerij (en misschien nog wel meer)

Remschijven voor: http://www.mister-auto.nl/fl/remschijf-voor/bosch-0-986-478-590_g900007_a0300!986!478!590.html
Blokken voor: http://www.mister-auto.nl/fl/remblokset-voor/bosch-0-986-494-034_g900005_a0300!986!494!034.html

Is dat wat? Helaas geen schijven voor achter, want die zijn een stuk duurder :)
Totnu toe met alles van mister-auto goede ervaringen.
En goede onderdelen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Felix

Vanmiddag waren die schijven voor nog 40,47 euro :( Nu ineens 74. Jammer zeg :cry:


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev