Advertenties


storing o.i.d. ?

Gestart door denniske_91, 22 augustus 2012, 20:46:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denniske_91

heee,ik vroeg me af of iemand mij kan helpen.
ik heb sinds vanmorgen het volgende probleem: ik wou mijn ruitensproeier gebruiken,die deed het niet,en vervolgens bleef mijn ruitenwisser halverwege mijn raam stilstaan,en deden ze het niet meer,ook doen nu de knipperlichten,alarmlichten eletrische raam aan bestuurderskant en de centrale deurvergrendeling het niet meer. ook knippert er bij minder dan 1500 toeren een oranje lampje (zie foto) heeft iemand dit ooit eerder gehad,of weet iemand waar dit aan kan liggen? het gaat hier bij om een coupe van '96, 1.6 8v.

foto van het lampje:


mochten jullie het niet weten,kan een renault dealer mijn coupe gewoon uitlezen,of is dit niet mogelijk bij deze auto's ?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen! alvast bedankt.

Nicole

Waarschijnlijk vind je wel genoeg info als je zoekt op "motorstoringslampje" :)
Veel voorkomend namelijk haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Ik denk zekering stuk van uch als al die dingen niet meer werken.

En natuurlijk kan de dealer jou auto nog uitlezen.

denniske_91

#3
sorry nicole,maar het enigste wat ik vind met de zoekfunctie op het forum is jouw post met ''motorstoringslampje'' haha!

@ matthew: waar kan ik deze zekering vinden? ik heb er even op doorgezocht maar de ene zegt achter het zekeringenkastje en de andere zegt weer achter de accu..

edit: mijn excuses nicole,ik heb het zelf niet goed gedaan,heb het nog eens geprobeerd en krijg nu wel wat meer resultaten!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev