Advertenties


Raad de auto a.d.h.v. een detail opname. DEEL 21

Gestart door matthew, 20 augustus 2012, 13:01:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ard Klok

#135
Weer even onder de aandacht brengen. Ga nog geen hints geven. --


Edit: foto maar even opnieuw geplaatst om onnodig terugbladeren te voorkomen.

Dante

Terugbladeren..? Ik zie 'm nu 2x onder elkaar... :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Oh ja, zal wel weer aan een instelling liggen die bij jou anders staat (aantal posts per pagina of zoiets). Bij mij staat de oorspronkelijke foto op pagina 9 en we zitten nu op pagina 10. 
Edit: 1x foto verwijderd :police:

Ard Klok

Nou, een hint dan maar. Auto is voorzien van een motor met 12 cylinders. Dat zal het wel een stuk makkelijker maken, dus verwacht op zijn minst een paar mensen die een gokje wagen. Y

Tedo

Volkswagen Lupo?

Je begrijpt: je hint maakt het niet echt veel duidelijker.
Zullen we, als deze geraden is, afpreken dat we geen conceptcars meer doen?

Felix

#140
Batmobile?

of

Tramontana?

Ard Klok

Felix heeft het goed. Tramontana dus.

@ Felix, jij bent aan de beurt
@ Tedo, wat mij betreft prima, geen concepts. Of dit een concept is daar kun je dan weer over discussieren natuurlijk. Concepts zijn wat mij betreft auto's die puur voor autoshows worden gemaakt, deze is "gewoon" te koop. Weliswaar worden er beperkte aantallen van geproduceerd, maar toch. Neemt niet weg dat ik open sta voor discussie voor eventuele spelregels voor dit topic.

Tedo

@Ard: weet je wat het is; aan de ene kant wil je natuurlijk een auto die niet snel geraden wordt, maar aan de andere kant wil je wel dat mensen met suggesties komen en gaan zoeken. Daar moet je een beetje een middenweg in vinden. Een conceptcar van een bekender merk is vaak iets herkenbaarder doordat deze meestal stijlelementen van al bestaande auto's heeft. Dat is nog wel te raden. Merken waar nog nooit iemand van heeft gehoord of auto's waarvan er 12 in het jaar geproduceerd worden gaat niemand raden (of je moet met hele goede hints komen, maar dan is het eigenlijk niet leuk meer. In mijn ogen dan).

Dante

#143
Citaat van: Tedo op  3 december 2012, 20:30:04
Merken waar nog nooit iemand van heeft gehoord of auto's waarvan er 12 in het jaar geproduceerd worden gaat niemand raden (of je moet met hele goede hints komen, maar dan is het eigenlijk niet leuk meer
Juist wel! Die hints doen 't 'm !-!

Mijn mening: Everything goes
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Nooit gedacht dat ik 'm goed zou hebben 8)7
Bij deze een nieuwe, ik denk dat hij wel snel wordt geraden.


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

lijkt van een BMW af te komen, miss dat er zelf's met 12 Cilinders zijn gemaakt.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Even zoeken op google. Als je dit detail vergelijkt met de afbeeldingen die je daar tegenkomt moet dit inderdaad wel een 8 serie zijn.  Y

Dante

#149
Lijkt er wel op, ja...

[EDIT]Mooie bak was dat toch...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev