Advertenties


Eventueel monteren uitlaat

Gestart door Heatzone (Mark), 17 augustus 2012, 09:18:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Hoi dames en heren,

Ik heb een tijdje terug op marktplaats en laatst ook op het forum een uitlaat gezien van remus welke ik voor een leuke prijs kan overnemen. Echter kwam ik er gisteren achter door nogmaals de foto te bekijken, dat hij aan de achterzijde een stukje pijp mist, hij is dus afgezaagd...

Is zoiets eenvoudig op te lossen? Of gaat dit een rot klusje worden om erop te laten zetten?

Ik heb werkelijk geen idee, foto zie je hier:


xCoupex

Laswerk, ik heb het laten doen, halfuurtje en mijn uitlaat zat er op!  !-!

Heatzone (Mark)

haha was je er veel voor kwijt?

Fubar (Marcel)

Hangt er vanaf of de diameter vd pijp overeenkomt met die van de middendemper.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Heatzone (Mark)

Ja deze uitlaat komt wel onder een megane vandaan! de ophang punten zijn als het goed is ook hetzelfde!
Ik was er niet echt naar opzoek maar voor een leuke prijs wilde ik hem wel overnemen en op die van mij zetten!

In de niet afgezaagde versie, zit er een knip in de pijp, deze is al voor de knip afgezaagd, moet ik dan me huidige uitlaat daar ook af laten zagen en vervolgens deze erop laten zetten met een koppelstuk of laten lassen?

dennisje

kies maar. lassen is permanent en als ik jou was kan je beter gewoon lekker een koppeling erop doen. zo kan je je oude demper nog steeds later terug monteren haha. erop laten lassen jha als je het zelf kunt dan doen. laten doen vragen ze soms wel geld voor en hij moet natuurlijk wel gelijk goed gelast worden dus dit moet worden gedaan met je auto op een brug of eronde rliggen want op oog kan je hem nooit goed lassen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev