Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

denniske_91

@ michiel: ik heb er even de originele wielen onder gehangen,ivm het slijpen enzo,maar eigenlijk heeft het geen zin want kan geen een drempel meer normaal pakken haha!

Rick Santbergen

Ja wij hebben amper regen gehad.
Zijn er tussen half 2 en kwart over 4 geweest.

Rick Santbergen

Helaas is de dag minder leuk geëindigd.

Keek net uit het raam naar mijn auto en kwam erachter dat ik een grote deuk heb aan de achterkant.
Geen lakschade bij mijn auto en geen lak van een andere auto. :?

Dit was dus geen botsing met een auto.  l-

matthew

Ai dat is minder Rick,maar ik denk dat uit deuken zonder spuiten wel een heel eind weg krijgt.

Rick Santbergen

Ik hoop het, ik rij deze week even bij één langs.

Dennis Postma

Oempf, dat zijn de minder leuke verrassingen.  :x

Tedo

Nou, dat moet de dader echt wel hebben gemerkt! Geen briefje zeker? Lekker is dat!

Rick Santbergen

Denk dat het moedwillig gedaan is Tedo.

Dus dat heeft de dader wel gemerkt.

Dante

Daar ben je lekker klaar mee, Rick... >:(
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Zoiets is er met onze pug ook gebeurt,flinke deuk,en niemand die iets gezien heeft.

echt balen Rick,hoop dat het goed gefixed kan worden.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

@ Rick: da's helemaal lekker als het moedwillig gedaan is.  >:(

Karin

Rick, balen man. Snap niet dat mensen zoiets kunnen doen bij het bezit van iemand anders. Hoop voor je dat ze het er makkelijk uit kunnen halen.

erik_bos

Heel naar. Ik heb 'm zelf ook gehad op mn spatbord. Toen was een dronken persoon te dronken om in het donker mijn witte auto te zien. Gevolg was dat hij OVER de auto heen struikelde en vervolgens met zijn hoofd in mijn spatbord terechtkwam. In zijn val heeft die nog geprobeerd om zich op te vangen aan de spiegel.

Echter, na het verwijderen van de wielkast kon ik met mijn hand aan de binnenkant de deuk voor het overgrote deel zo terugdrukken door de spanning die er op stond. Kan dat hier ook niet?

Heatzone (Mark)

Ik weet hoe jij je voelt! Zoiets is echt klote :(, sterkte en hoop dat het goed te repareren is!

Edwin Postma

Balen Rick.
Ik weet hoe het is als ze zoiets doen. ;(
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev