Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

Dante

@Tedo: Crap..! Had dat ff gezegd... l-

@Rohald: Geduld is een schone zaak, maar nee, het is wel iets meer dan dat... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@ Dante: hij komt volgende week weer in mijn straat, mijn overbuurman zag zijn kunsten en heeft een afspraak rond 16.00 uur.

Heatzone (Mark)

Vandaag zijn ze langsgeweest met een pakje (me achterlichten) helaas was er niemand thuis, en vanmiddag bij koen ze veerpoten met verlaginsveren opgehaald en overgenomen !-!

Morgen een afspraak bij de schadehersteller voor een schaderapport en nog even aangifte doen!

Tedo

Beter Mark!
(het is alleen mijn/m'n achterlichten en zijn/z'n veerpoten)

Roadkill (Michiel)

@ Mark:ben je morgen ook nog bij de ooijevaar? ik moet eerst ff langs de milieustraat dus ben er rond kwart over 9 hoop ik ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Vanochtend me achterlichten gemonteerd, foto's volgen nog

Probeer ook ff die andere veerpoten eronder te krijgen, maar die 2 bouten bij me schijven kreeg ik met geen mogelijkheid los :| iemand nog tips?

Renegade (Mark)

Als het echt niet wil, een sleutel op de bout zetten en deze ergens tegen laten klemmen (de grond bijv.) ratel op de moer zetten en een paar keer goed hard op de ratel trappen om de moer los te schrikken ;) het is behoorlijk beun maar bij mij was dit ook de enige manier om de vastgerotte moeren los te krijgen ! Zorg wel dat je een setje nieuwe bouten en moeren hebt liggen want als ze zo goed vast zitten kan het zijn dat je de schroefdraad dol draait bij het losmaken.

Roadkill (Michiel)

ff een paar dagen inspuiten met kruipolie doet ook vaak wonderen
Slow&Low

denniske_91

ik kreeg ze ook niet los,ook met kruipolie geprobeerd maar wou niet werken,uiteindelijk maar de compressor en luchttol geleend van iemand,dat ging perfect!

ook ik heb nog werk zat trouwens,dankjewel inbrekers! :

Benjamin Renon

Ik heb van een vriend van me tijdens de montage van mijn KW-set gebruik mogen maken van Wurth Rost Off ice mogen gebruiken . Dit spul "bevriest" de boet/moer zodat deze krimpt en makkelijk los komt. Tot nu toe een paar keer gebruikt en alle vaste moeren losgekregen. Misschien ook wat voor jullie?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

JanJ

Onze cc is gelukkig ook weer een beetje toonbaar nu!

Nadat een onbekende dader ervoor gezorgd had tegen de achterbumper aan te zitten ( gelcoat en verf kwamen los door een scheur in het polyester) is alles gelukkig weer gerepareerd en gespoten. Ook de nieuwe velgen zitten eronder en is de gehele remmerij vernieuwd....

We kunnen er weer mee voor de dag komen  :)

Roadkill (Michiel)

@Janj:PIC"S!!!!!! (or it didn't happen :D )

@Denniske: uhm wat zitten er nu ineens voor wielen onder????
Slow&Low

matthew

@Janj

Balen dat je schade had,maar mooi dat het weer hersteld is.
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe wielen,vond de rs wielen ook wel dik staan.

Rick Santbergen

Vanmiddag bij City Racing in Rotterdam de nieuwe (concept) alpine gezien.
Ziet er geweldig uit en klonk heerlijk.  !-!

Dennis Postma

Heb je het nog een beetje droog gehouden?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev