Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

therion

Luister je via usb misschien?  Ik heb zo'n mini-geval waar zo'n micro-SD kaartje in kan, en mijn ervaring is dat ze na ongeveer 1,5 jaar ermee ophouden.  Ben inmiddels aan mijn derde toe, gelukkig kosten ze bijna niets (het SD-kaartje zelf is nog steeds mijn eerste). 

Of doet je radio het ook niet meer?
Renault Megane RS 265 cup

Ard Klok

Luister inderdaad via USB en dit was dus ook mijn eerste gedachte, echter ook via radio geen geluid meer.

Dante

Zekering? Al dan niet achterop de radio zelf..? :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Net onderweg naar huis uit pure frustratie (en irritatie) meerdere malen de radio aan en uit gezet en opeens weer geluid. Probleem (voorlopig?) opgelost. Toch vreemd dat ie het gistermiddag + vanmorgen totaal niet doet. Vanmiddag in eerste instantie ook niet en dan ineens weer wel. Maar goed, ben allang blij dat ik niet bij de dealer stond met de opmerking "die stomme radio geeft geen geluid" dan met de knop aandrukken en direct geluid hebben. Beetje het idee van drie dagen met kiespijn lopen, uiteindelijk een afspraak maken bij de tandarts waarna je daar dan in de wachtkamer zit en nergens last meer van hebt. Voor de rest bedankt voor het meedenken + gegeven tips. !-!

Albert001

Aangezien ik maandag jarig ben heeft me vriendin alvast een cadeautje voor mij geregeld en wel het volgende  Y

Ik mag voor 20 min. in een Lamborghini Gallardo racen. :9~
Ze is zo lief geweest om Snachts ( wanneer ik aan het werk bwas ) te gaan zitten bieden bij vakantieveiling.nl en heeft gewonnen met het hoogste bod.
Zodra alles binnen is kunnen we een datum gaan prikken zodat ik me ff uit mag gaan leven met een volbloed dolle stier  :9~

als dit geweldige cadeau achter de rug is zal ik wel een paar mooie pics voorbij laten gaan.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Ard Klok

Dat is een geweldig cadeau.!-! Geniet ervan.

Dennis Postma

Met zo'n kado mogen ze bij mij ook altijd aan komen. Geniet er van.  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Albert001

17-09-2012 is the big day dan naar Brussel en genieten maar  :9~
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Roadkill (Michiel)

Mwa van Brussel naar je huis zal dan ongeveer 20 minuten duren, maar ja hoe kom je dan weer bij je auto... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

over die deur, bij mijn schadehersteller hoef ik het eigen risico niet te betalen. Dat betaald hij voor mij.
Tuurlijk goeie reclame, want je laat wat sneller iets repareren als het je toch zelf niks kost.

Dante

Net een telefoontje gehad... Vandaag wordt de laatste hand gelegd aan iets wat ik 3 weken geleden heb geregeld voor de Mégane. Volgende week vrijdag ophalen & fotootje... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Uhm hebbie eindelijk een achterspoiler gevonden? (dat zou je auto aardig afmaken in mijn ogen, samen met een verlaging)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zo, de deukentovenaar heeft de deuren van mijn grand tour weer putloos gemaakt!  Topwerk!

Rohald

@ Dante: ik heb van de week je profiel toevallig nog doorgespit. Maar toen las ik dat ik nog een week moest wachten. :cry: :D
Ben wel heel benieuwd wat je hebt. En nu niet aankomen met nieuwe ventieldopjes :neen: :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev