Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Misschien is aircrash investigation eens een leuk programma om te gaan volgen Rogier.  :D

Karin

Dennis Postma

Sorry. Denk maar zo, de piloot wil ook niet dood.  8)7

Zelf vind ik vliegen geweldig. Zeker als je 's ochtends vroeg vliegt is het prachtig om de zon op te zien komen, maar ook het opstijgen en het landen is erg gaaf.  _o_

Heatzone (Mark)

Ik was vanochtend opweg vanuit het mooie hoorn naar de efteling, ik keek 1 seconden op de tomtom en opeens BAMN, vanuit me linkerzijspiegel zie ik iets op de weg stuiteren, dat of me deur of zijpaneel raakte, eerst enorm geschrokken maar daarna gelijk de vraag shit, hoe ziet me auto er nu uit :O!

Helaas hebben we niet kunnen zien waar het vanaf kwam, het moet ergens vanaf zijn gekomen...
Hier het droevige resultaat:

Enige positieve puntje is dat ik all risk verzekerd ben (gelukkig), wel een eigen risico maargoed..

Christian de Vriend

Balen Mark,hoop dat het goed gerepareerd kan worden.

Moet je veel eigen risico betalen?of heb je eigen risico afgekocht?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

me eigen risico is € 150 euro, misschien kan ik dan meteen maar me kentekenbak en handgrepen mee laten spuiten voor waarschijnlijk een klein extra bedrag! helemaal als ik deze gewoon los aanlever!

Wat op de foto overigens niet te zien is, er zitten niet alleen een paar (hele) diepe krassen in.. ook is er ong 50 bij 50cm ingedeukt de vorm van de deur eruit zeg maar..

Maar wat nou als ik een andere deur uit een megane haal met dezelfde kleur is dat te doen?

Tedo

Ik zou sowieso proberen een andere deur te scoren (is denk ik goedkoper dan herstellen). Als de kleur niet helemaal matched kan je altijd nog overspuiten. Gris Boréal is dacht ik wel een lastige kleur.

Heatzone (Mark)

Maar volgens mij ook een kleur die weinig verkleurt? maarja me verzekering gaat het als het goed is gewoon betalen, voor mij telt alleen het eind resultaat, als ik niet all risk verzekerd was had ik een andere deur overgekocht en me slot overgezet!

Christian de Vriend

Als het allrisc is,heb je kans dat het spuit bedrijf die kleine dingen mee doet,zeker als je een kratje bier naar binnen schuift.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Shit ik had het al van je gehoord maar dit is een vieze schade man!!! Zou eerst ff met de spuiter overleggen, je bent allrisk verzekerd, dus dan kan je zelf misschien wel een andere deur scoren maar dan heb je nog steeds je 150 euri eigen risico.... Dan kan je beter enkel die 150 euri eigenrisico hebben en de spuiter het of laten herstellen of een knappe nieuwe deur laten vinden en die laten spuiten. Tenminste dat lijkt mij,daar betaal je ook premie voor toch? (extra dingen meteen laten spuiten valt natuurlijk buiten de verzekering, of de spuiter kan misschien beetje creatief meedenken ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Knap balen mark.

Vandaag een lekker dagje weg geweest met Janneke.
Eerst naar Schiphol geweest en daar de Airbus A380 zien landen. _o_
Daarna door gegaan naar madurodam.
Viel erg tegen ondanks de verbouwing :neen:
Toen door naar Schevingen.
Sealife bezocht en op de pier een hapje gegeten.
Toen ook nog onze voeten in een bak met vissen gehangen.
Heel raar is dat maar ze worden er wel lekker zacht van. o-)
Toen lekker naar huis waar wij net zijn aangekomen 8)7
Truckertje

Roy (Coup a One)

Jammer mark, maar gelukkig is het te herstellen _o_

Voor een ieder vanaf morgen ben ik drie a vier dagen offline, kom wel terug ;) maar ben even naar raceland toe (WRC Duitsland Rally) :)

Citaat van: Rogier op 22 augustus 2012, 11:12:07
Misschien zo nog eventjes na de auto sloop toe om te kijken of ik daar nog een goeie set raamrubbers kan scoren zodat me raam weer is uitzich zelf goed dicht kan.

Nieuwe rubbers zijn relatief te duur in de aanschaf, daarin tegen zijn ze veelal op de sloperijen en bij de demontage bedrijven niet van goede kwaliteit ;) Zo wil ik proberen om van twee ruberbers een rubber te maken, en met een klein stukje overlapping v.h. rubber (om inregenen te voorkomen) ;) Het is dan misschien wel licht zichtbaar aanwezig maar de oplossing is dan wel goedkoper, maar je bent dan wel v.h. probleem af _o_

Karin

@Mark, balen zeg, behoorlijke schade zo te zien. Ik zou kijken wat de beste oplossing is van de twee. In ieder geval succes met de afhandeling.

Nicole

Balen van de schade.
Is event. een "nieuwe" deur zoeken niet goedkoper (gezien je eigen risico van €150)?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Ard Klok

Sinds gistermiddag het eerste echte probleem met de Meg. 's Morgens tijdens de rit naar het werk nog lekker muziek geluisterd. 's Middags totaal geen geluid meer. Even zien of ik het zelf kan oplossen (waarschijnlijk niet met mijn beperkte kennis) en anders maar even de dealer bezoeken. >:(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev