Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

Citaat van: Nicole op 29 augustus 2012, 13:51:35
Zat Roy ook ongeveer.
Maar voor mij zal t ff duren.haha.
Jij bent wat ouder en hebt scadevrije jaren :P

das waar,hoeveel weet ik niet,ze hebben ooit een fout gemaakt toen ik van mn vader naam
overging naar mn eigen verzekering,op een gekke manier hebben ze de schadevrije jaren van
mn pa overgezet naar mijn naam,dus dat begon al goed,en nu ik zelf schade vrije jaren heb
loopt de korting aardig op.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Christian, volgens mij is dat geen fout en werkt dat zo. Ik heb ook een verzekering van mijn vader overgenomen en zijn schadevrije jaren gekregen. Ik betaal 20 euro p/m voor WA+beperkt casco.

Nicole

Dat is fijn idd.
Ik moet (helaas) helemaal bij 0 beginnen (zoals de meesten denk ik). :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

JanJ

Ik ben ooit begonnen met een verklaring van mijn werkgever dat ik op mijn werk al enige jaren schadevrij had gereden..............deze tellen dan ook mee!

Nicole

Christian de Vriend

Citaat van: Karin op 29 augustus 2012, 17:14:30
Christian, volgens mij is dat geen fout en werkt dat zo. Ik heb ook een verzekering van mijn vader overgenomen en zijn schadevrije jaren gekregen. Ik betaal 20 euro p/m voor WA+beperkt casco.

Dan zal dat een algemene regel zijn denk ik :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Karin

Daar ga ik maar vanuit haha. Ik vond het in ieder geval niet erg.

Christian de Vriend

Citaat van: Karin op 29 augustus 2012, 19:43:33
Daar ga ik maar vanuit haha. Ik vond het in ieder geval niet erg.

Hier nog 1  :q

Heatzone (Mark)

Even een snelle vraag, ik heb het idee dat mijn gelaserde achterlichten iets lichter worden van kleur!
Weet iemand toevallig of het normaal is dat deze iets verkleuren?

juul

Dan doe ik denk ik iets verkeerds, ik betaal rond de € 50,- en dat alleen voor WA(wel met inz.verz.)
Dus toch maar is uitzoeken en op zoek gaan naar een goedkopere verzekering.

Tedo

Nee hoor Juul. Jij bent een stuk jonger, én man. Dames kunnen zich doorgaans voordeliger verzekeren. Vooral jonge heren betalen een hogere premie omdat ze tot een risicocategorie behoren.
Neemt niet weg dat het wellicht mogelijk is je elders voordeliger te verzekeren, dus vergelijken moet je zeker doen. Let wel op dat een wissel soms gevolgen heeft voor je no-claim (zeker als je een no-claim beschermer hebt).

Zelf betaal ik ook ongeveer 50 euro/maand per auto, maar die zijn wel beide all-risk verzekerd.

Nicole

@juul: kijk ook eens op www.autoweekverzekeringen.nl dat is via asr/ditzo. Daar kwam ik het goedkoopste uit voor de coupe (€30 voor WA+ beperkt casco en inzittenden).
De Impreza heb ik berekend via Independer en zit ik nu bij Centraal Beheer Achmea met een AllRisk.

Het is soms even zoeken. Vooral als je nog geen schade vrije jaren hebt opgebouwd haha.

Via Independer kwam ik voor de megane inderdaad ook op €50 uit ongeveer, maar dan wel WA+Beperkt casco en inzittenden.

Uiteindelijk dus via autoweek een verzekering afgesloten.
Als je schadevrije jaren hebt moet je dus beneden mijn badrag uitkomen dan haha!

Roadkill (Michiel)

Hmm ik betaal net als karin ook 20 euri/maand All Risk.......

@juul misschien moet je anders eens kijken voor een pakket verzekering, je hebt nu ook een kleine rondkruipen/lopen dus zou zo wie zo wel eens verstandig zijn. Wij hebben hier laatst ook een het hele zooitje laten nakijken, we zijjn nu beter verzekerd en scheelde toch bijna 30 euri /maand. Makkelijker kan je ze niet verdienen. Nog een tip kijk ff naar welk kilometrage er op je polis staat, je kan wel verzekerd zijn voor 30k perjaar maar als je er maar 12k rijd dan valt daar al aardig wat winst te halen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

Gaan we even uitzoeken, en ik heb al wat schadervije jaren, wel 3 jaar, niet veel maar toch.

thnx voor de tips !-!

Edit kom bij die van autoweek uit op €58,-
Dit is dan wel met 14.000/20.000 km  p/j
En dit is dan alleen nog maar WA

Tedo

@Michiel: 20 euro voor all-risk? Da's wel heel goedkoop (Karin had het over WA+casco).
Zelf zit ik aan de maximale 75% korting bij Centraal Beheer o.b.v. schadevrije jaren (maar ik ben weer iets jonger dan jij, en had pas op mijn 24e mijn eerste eigen auto).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev