Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Tegen mij heeft altijd iedereen gezegd voor z'n oude auto all risk?? jij bent gek.

Maar laatst dus ervaren dat het toch nog ergens goed voor was, verstandige keuze Nicole!! :)
En nog € 20 euro goedkoper ook, win win situatie!!

Nicole

Normaal zou ik het ook niet doen, maar voor een Impreza vind ik het een ander verhaal. :)
Megane heb ik WA+Beperkt Casco (en uiteraard inzittendenverz.), dat vind ik genoeg haha.

20 euro goedkoper scheeld idd, en daarbij beter verzekerd.

De maandprijs vind ik opzich ook meevallen, als je bekijkt dat ik op papier 0 schadevrije jaren heb (Impreza is de eerste die ik zelf verzeker), de Impreza op papier 211pk heeft, en ik 22 ben. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

Haha nou het verschil tussen wa en all risk is minimaal in mijn geval! Dus de keuze was makkelijk gemaakt.

Hoeveel betaal jij per maand aan premie?

Nicole

Ik zit nu op 70euro. Opzich aardig wat centjes per maand. Maar als ik sommige mensen hoor dat ze voor een megane 1.6e al 55euro betalen voor WA en alleen inzittende verzekering vind ik het niks, tenminste als je kijkt naar m'n leeftijd in combinatie met auto en schadevrije jaren. :)

matthew

Citaat van: Christian de Vriend op 28 augustus 2012, 10:32:48
Weet iemand hoe een stuur gedemonteerd kan worden van een 16V ??

aangezien deze verkocht is,en de voorkant aardig vast zit,wil ik die heel huids demonteren.

Zit deze niet vast met 2 torkx 30 schroeven,stuur stukje draaien en dan kijken of er een gat zit waar bout kan zitten.

Rebecca Fontijn

zo ik wilde even melden dat ik ook weer veilig terug ben uit frankrijk we zijn gister ochtend rond half 7 vertrokken en gisteravond rond half 7 thuis aan gekomen  --

Karin

Dennis Postma

Roadkill (Michiel)

Hehe welkom terug!!! (komt binnenkort wat je kant op ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

@Michiel, heb je flipper goed verzorgt???

Christian de Vriend

Citaat van: Nicole op 28 augustus 2012, 22:03:26
Ik zit nu op 70euro. Opzich aardig wat centjes per maand. Maar als ik sommige mensen hoor dat ze voor een megane 1.6e al 55euro betalen voor WA en alleen inzittende verzekering vind ik het niks, tenminste als je kijkt naar m'n leeftijd in combinatie met auto en schadevrije jaren. :)

Voor de 16v ben ik (wa+besperkt casco) 20€ per maand kwijt gekke is dat ik 0,31€ minder ben gaan
betalen dan de 1,6e

totaal zit ik nu op 50€ incl wegen belasting per maand.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Reset uitgevoerd, resultaat hetzelfde... ;(
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Citaat van: Christian de Vriend op 29 augustus 2012, 12:30:20
Voor de 16v ben ik (wa+besperkt casco) 20€ per maand kwijt gekke is dat ik 0,31€ minder ben gaan
betalen dan de 1,6e

totaal zit ik nu op 50€ incl wegen belasting per maand.
Zat Roy ook ongeveer.
Maar voor mij zal t ff duren.haha.
Jij bent wat ouder en hebt scadevrije jaren :P

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Dante op 29 augustus 2012, 12:51:25
Reset uitgevoerd, resultaat hetzelfde... ;(

lijkt erop dat je gasklep bijna helemaal openstaat.... zit alles wel goed aangesloten? En kijk ff wat de stand is van de gasklep met contact uit
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: matthew op 28 augustus 2012, 22:45:44
Zit deze niet vast met 2 torkx 30 schroeven,stuur stukje draaien en dan kijken of er een gat zit waar bout kan zitten.

Helemaal correct,morgen ga ik het sportstuur overzetten.

dankjewel  !-! _o_
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev