Advertenties

Klets maar raak DEEL 187

Gestart door Benjamin Renon, 15 augustus 2012, 10:28:30

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Citaat van: Dante op 21 augustus 2012, 02:03:06
Het betreft artikelnr: 7701044743 & kost bij de dealert origineel Renault 205 euri... 8)7
De Brezan levert 'm voor 56 euro, D'Uston & Allard voor 44 euro & Grundeken voor 42 euro... !-!
Van de week eens kijken of dit m'n probleem oplost...
Dit is 'm dus niet. Althans, bij Grundeken kreeg ik een foutief onderdeel geleverd. Vandaag op kenteken de juiste besteld voor 106 euro...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Toch maar weer eventjes verder over de problemen met mijn radio die geen geluid meer geeft. Dit lijkt nu volkomen willekeurig te wisselen tussen:
- Helemaal geen geluid
- Gedeeltelijk geluid (enkel speakers achter of alle speakers behalve subwoofer)
- Probleemloze werking

Helaas is de probleemloze werking momenteel een uitzondering, maar heb eigenlijk geen idee waar de problemen vandaan komen. Als leek denk ik: Als het kapot is blijft het kapot en zou het dus vreemd zijn als het af en toe toch weer zonder problemen werkt. Iemand suggesties (die ik dan ook kan aandragen bij de dealer om ze aldaar een richting te geven).

Tedo

Is het je eigen wagen of een leaseauto? In het laatste geval zou ik 'm lekker wegbrengen en de dealer het laten uitzoeken. Ik heb zelf namelijk geen idee wat precies de oorzaak zou kunnen zijn, al lijkt me een los contact of losse stekker het meest voor de hand liggend.

matthew

Er zit nog fabrieksgarantie op,dus weg brengen.

Ik verdenk je radio unit zelf,dat die stuk is.

Roy (Coup a One)

Hey Rick sterkte met je schade herstel, ook al zie ik geen foto's _o_

Christian de Vriend

Weet iemand hoe een stuur gedemonteerd kan worden van een 16V ??

aangezien deze verkocht is,en de voorkant aardig vast zit,wil ik die heel huids demonteren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Jammer genoeg niet,dat is een normaal stuur,een 16v stuur heeft meerdere toeter knoppen,en bevat een airbag.
en die voorste kap zit aardig vast,en ik durf er niet een ruk aan te geven,straks zit ik met de stukken in mn hand
Nicole zal denk ik graag een heel stuur willen ontvangen  :q :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Dennis Postma

Zij zal ongetwijfeld ook wel weten hoe je die in 1 geheel verwijderd.  :)

Dante

Vandaag stappenmotor opgehaald & gemonteerd, maar het stationair toerental schiet meteen naar de 4500 toeren. Moet dat ding zichzelf inleren, dus moet ik de auto enkele minuten laten draaien? Moet er een foutcode verwijderd worden? Durf niet echt rond te gaan rijden zo... l-
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Dante, is het niet een idee om hem gewoon te resetten, door de stroom ff van de accu te halen?

Christian de Vriend

zelfde een keermgehad,de dealer vertelde men dat er 2 dingen gedaan kan worde .
of accu los trekken,of contact meerdere malen aan en uit zetten dat die net niet start.

Nicole

Resetten wil ook vaak helpen. Ergens staat wel wat beschreven hoe je dat het beste kan doen.
Ik weet zo 1,2,3 alleen niet meer waar haha!

Anders eerst proberen zoals Christian zegt? :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Vrijdag heb ik een afspraak om de deuk + een andere kleine eruit te halen.

Nicole

Net de verzekering van de Impreza per direct omgezet naar een andere verzekering.
Van WA+Beperkt Casco naar All Risk, en dat ook nog 20 euro goedkoper.

Dat stond me iets meer aan dan WA+Beperkt Casco. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev