Advertenties


Losklikken stootstrip voordeur

Gestart door Tedo, 8 augustus 2012, 21:40:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Ik heb nu de stootstrip van de achterdeur eraf. Platte deel losklikken en naar voren schuiven.
Vervolgens wil de ik voordeur doen, maar alles blijft muurvast zitten. Ik kan de strip alleen 5 mm naar achter schuiven, en dat is het dan. Durf ook geen grof geweld te gebruiken omdat dan de clips misschien breken. Iemand tips?

Tedo

Toch iets meer geweld gebruikt, en hij is los zonder breuken.  Y

meganic

aan de binnenkant van je deur...waar je tegenaankijkt als deze openstaat en je slot ziet dus...zit ter hoogte van je strip een plastic dopje...dit verwijderen...als het goed is zit hier achter een schroefje of palletje die je los moet maken om deze strip te verwijderen.


Citaat van: Tedo op  8 augustus 2012, 21:40:18
Ik heb nu de stootstrip van de achterdeur eraf. Platte deel losklikken en naar voren schuiven.
Vervolgens wil de ik voordeur doen, maar alles blijft muurvast zitten. Ik kan de strip alleen 5 mm naar achter schuiven, en dat is het dan. Durf ook geen grof geweld te gebruiken omdat dan de clips misschien breken. Iemand tips?
een Renault kan wel eens vraagtekens oproepen


Tedo

Topuitleg! Maar het gaat ook zonder via die dopjes de strip los klikken, zei het wel met beleid.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev