Advertenties


Formule 1 DEEL 24

Gestart door Stefan, 30 juli 2012, 13:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RobScénic

Goh, fijn dat hier veel verstandige en weldenkende F1 liefhebbers zitten. En niet alleen Ferrari-bashers zoals op veel andere sites. Inderdaad, ik ben Ferrari fan maar wel zo eerlijk om toe te geven dat Vettel niets fout heeft gedaan. (behalve het kampioenschap winnen, haha) En die mening heb ik ook met hand en tand verdedigd....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tedo

Ik ben in principe alleen anti McLaren, voor de rest mag van mij iedereen winnen haha! Neemt niet weg dat ik het liefst een auto (met een motor) van Renault zie winnen.

Dennis Postma

Ik was juist altijd voor McLaren. Ooit zo gekomen in de jaren van Hakkinen en daarna Raikkonen. Maar zoals ze sinds 2009 bezig zijn raak ik er steeds minder gecharmeerd van. Ik vind het van de zotte dat ze Hammilton door de vingers hebben laten glippen. Tevens ben ik ook niet wild van hun rijderskeuze voor 2013. Ik ben dan ook erg blij met de comeback van Kimi in de Lotus. Wat ik ook een mooi team vind trouwens.

Dante

Het nieuwe stuur voor de Lotus in 2013:

:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Haha, de "Jenson button"  :D

Ard Klok


Dennis Postma

Goeie zaak. Laat het hem nu maar eens waar maken.

Edwin Postma

Hopelijk krijgen we nu eens een succesvolle formule 1 coureur van Nederlandse bodem.
Truckertje

Dante

De nieuwe Ferrari F138 is vandaag gelanceerd:

Vergelijking 2012 t.o.v. 2013

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ik moet bekennen dat ik de auto's voor dit jaar echt stuk voor stuk mooie auto's vind. Ook de Sauber die vandaag onthuld is vind ik echt mooi. Ook leuk om te zien is dat Lotus (voorlopig) vast houd aan de getrapte neus. Toch vind ik zowel de Lotus van vorig jaar als ook dit jaar een van de weinige auto's waar bij de ik getrapte neus mooi vind staan. Maar belangrijker is natuurlijk of ze snel zijn of niet. ;)

Dante

Citaat van: Dennis Postma op  2 februari 2013, 22:25:11
Maar belangrijker is natuurlijk of ze snel zijn of niet. ;)
Vandaag toevallig wel :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

Wat een fout weer bij Ferrari... Waarom roepen ze 'm niet naar binnen... :rant:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

Gevalletje: Whoops...!


Wat een sukkel, die Hamilton... :D

Tweet vlak erna van de officiele McLaren account
Citeer@TheFifthDriver
Feel free to pop in and say "hi" any time, @LewisHamilton
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

Hoe blij was Webber met het feit dat Vettel zich niet aan Red Bull's opdracht van "Multi 21" (hold position) hield..? Nou, zo blij:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ik vond het een heerlijke race om te zien. Mooie gevechten in de kop van het veld.

Ook vd Garde netjes.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev