Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 52

Gestart door Dennis Postma, 30 juli 2012, 11:20:23

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

mark

Ik had net mijn angel eyes koplampen met xenon gemonteerd, en naar 1 minuutje branden gaat 1 lamp kapot
dus meteen maar weer de originele koplampen er in gezet >:( >:( >:(

morgen maar weer ff nieuwe h1 lampen scoren >:(

Roadkill (Michiel)

Van het weekend begonnen met het wrappen van de stootlijsten... De lijsten op de deuren zijn eigenlijk heel mooi te doen, maar de stootlijsten op de bumper; dan kom ik eigenlijk net 5 handen te kort! Ook mijn middenconsole gedaan. En nog ff bij de buurman zijn voorbumper gedeeltelijk gedaan. Moet zeggen het is leuk spul, maar moet er nog ff handiger in worden, voorlopig laat ik de strips zo, volgend jaar ga ik ze op nieuw doen, en dan beter.

(foto's volgen nog)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Mark hoe staat het ervoor met je Angel eyes? ben wel nieuwsgierig.

mark

mark

Bij deze ff een foto van mijn angel eye's
Ik heb helaas nog geen nieuwe lampjes voor de xenon kunnen regelen, dus heb er nu een paar gewone in gedrukt
Gister avond gemonteerd en vandaag op het werk ff afgesteld !-!

en ik heb er ook meteen een polijst en wax beurt achteraan gedaan :P  !-!

Karin

Koentje

Mark, ze staan er goed bij de HB. En de polijst en waxbeurt ziet er goed uit.
Kende da bij mij ook doen:P

Tedo

Mooi Mark  !-!

Nu alleen nog even Silvervision knipperbollen plaatsen.  ;)

mark

thanks _o_

@ Koen je woont me net iets te ver weg :D
@ Tedo ja dat zei mijn collega ook al, ik zal van het weekend wel ff kijken of ze die bij ast (car inside nijverdal) hebben

Benjamin Renon

Zover ik weet worden de philips silvervision niet meer geproduceerd. Alles wat er nu is, is oude voorraad. Althans dit werd me bij de Halfords verteld.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Die angeleye's vallen wel mooi op overdag, alle voetgangers lopen naar de ringen te staren hehe >:D

Renegade (Mark)

Dat ziet er wel goed uit op die kleur moet ik zeggen ! De us-lights niet erbij aangesloten ? K vraag me af hoe dat erbij uit ziet namelijk, dat zou mij overhalen om ook voor andere koplampen te kijken ipv de huidige te polijsten :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev