Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 52

Gestart door Dennis Postma, 30 juli 2012, 11:20:23

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Edwin Postma

Kun je ook foto maken van hoe het er bij daglicht uitziet en hoe je het gemaakt hebt? ;)
Truckertje

wimbjorno

Citaat van: Colin op 12 augustus 2012, 13:01:42
Netjes, de achterlichten zijn ook gelukt zo te zien?
Jeps, nog niet helemaal... want ik wil allebei de rooie lampen aan tijdens gewoon licht. Dus ik moet nu nog een zelfde fitting zien te vinden als de remlichten, dan kan ik die op de buitenste zetten en daar de mistlichten op zetten als je begrijpt wat ik bedoel. Maar voor nu werkt het allemaal als een trein :D

Citaat van: edje op 12 augustus 2012, 13:09:17
Kun je ook foto maken van hoe het er bij daglicht uitziet en hoe je het gemaakt hebt? ;)
Ik heb geprobeerd om er wat fotos van te maken. Maar het is echt moeilijk om te laten zien... binnenkort denk ik wel een How its made  :afro:

BasRMC

Mijn eerste zichtbare verbetering in de 10 dagen dat ik mijn Mégane heb:

Voor:

Na:

Voor 3 tientjes op de kop getikt bij een vriendelijke Mégane liefhebber.
Wel opeens 12.000 extra erbij, dat lijkt dan wel weer iets minder deftig  :P

wimbjorno

Ziet er gelijk een stuk netter en luxer uit, netjes gedaan

Heatzone (Mark)

Ik vind het echt super mooi gedaan je 3de remlicht!! Staan hem echt goed, baal stiekem een beetje dat ik dit niet kan met me cabrio!

!-!

wimbjorno

Voor de mensen die het nog iets beter willen beoordelen, heb ik zojuist even een filmpje op Youtube gezet. Momenteel kunnen mensen van mening zijn dat het nog een beetje te rood is vanwege de weerkaatsing met het ruit... maar dit is heel simpel op te lossen door de onderkant door te trekken tot aan het raam. Is nog iets waar ik dus even over zit te wikken en wegen of ik dit wel wil doen. Want wanneer je achter me rijd, zie je dat niet... dan zie je alleen de ledjes (dus geen weerkaatsing). Plus, na het blinderen zal het waarschijnlijk nog beter tot zijn recht komen. Maar dat moet ik even aftasten of het er dan wel duidelijk genoeg doorheen komt.

Ik hoop ook wat reacties te ontvangen onder het filmpje zelf... thx voor positieve reacties!

Rohald

Ziet er heel apart uit zo. Klasse !-!
Zou hem toch wel verder afwerken. De achterrijders zien niets, maar ik denk dat je in je binnenspiegel een rode weerkaatsing heb.
Dus niet zo zeer voor de buitenwereld, maar meer voor jezelf.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Felix

Het ziet er super uit! Alleen zou ik het ook nog even afwerken.
Het is nu nog een aardige kermis achterin je auto :D

Benjamin Renon

Dat ziet er wel netjes uit zeg. Iets verder afwerken en je kunt een handeltje beginnen. ;)

Vanmiddag ook even met de Clio bezig geweest. Wilde auto opkrikken met mijn garagekrik past die er op een paar millimeter niet onder door de verlaging. Dus maar de huis en tuin krik gebruikt. Even snel wat iphone foto's gemaakt tijdens en na montage.

De oude grille:

De nieuwe grille:

Totaal plaatje:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

wimbjorno

Hahaha, klopt... een 'ho-tent' zoals mijn eerste woorden waren  :D Maar dat komt allemaal nog, moet ik even een mooie pasvorm maken voor de bolling van het raam zelf... dan dan en een nette methode vinden om het te bevestigen. Voor nu vind ik het eerst prima zo :)

Tedo

Mooie subtiele verandering, Benjamin  !-!
Zo begon het bij mij ook, nu zit de hele RS bumper erop  :D

@ Wim: het is geen derde remLICHT, maar een derde remRUIT! Maar toch goed gedaan!
Ik ben benieuwd wat je overdag ziet.

wimbjorno

Citaat van: Tedo op 12 augustus 2012, 17:06:44
Mooie subtiele verandering, Benjamin  !-!
Zo begon het bij mij ook, nu zit de hele RS bumper erop  :D

@ Wim: het is geen derde remLICHT, maar een derde remRUIT! Maar toch goed gedaan!
Ik ben benieuwd wat je overdag ziet.
Haha, het is denk een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik het resultaat erg mooi en strak. Nog even wat meer focus op de afwerking en hij is perfect te noemen.

Rick Santbergen

Citaat van: BasRMC op 12 augustus 2012, 14:45:59
Mijn eerste zichtbare verbetering in de 10 dagen dat ik mijn Mégane heb:

Voor:

Na:

Voor 3 tientjes op de kop getikt bij een vriendelijke Mégane liefhebber.
Wel opeens 12.000 extra erbij, dat lijkt dan wel weer iets minder deftig  :P

Het is inderdaad mooier. Echter als je ooit je oude terug zet en je bent tussendoor bij een garage geweest, zorg je wel dat de NAP niet meer klopt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev