Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 52

Gestart door Dennis Postma, 30 juli 2012, 11:20:23

Vorige topic - Volgende topic

wimbjorno

Na het zien van een full-width led remaanduiding op een Audi A7... moest ik eerst met een doekje even het kwijl van de grond halen. En daarom besloten zelf één te bouwen voor mijn RMC. Vanmorgen net na de koffie begonnen... en rond goed 21:00 vanavond geïnstalleerd en helemaal klaar. Hier een foto van het eind resultaat... ik zelf vind het er enorm netjes uitzien en hij is meer dan netjes weggewerkt, loopt in één vloeiende lijn met het plafond. Graag jullie mening, ben benieuwd...

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

Ziet er netjes uit zo misschien iets van een How-to maken voor andere die het willen.

wimbjorno

Dat kan altijd... het is wel even werk en ik zal men uiterste best moeten doen om het juist uit te leggen. Misschien doe ik het wel met wat hulp van afbeeldingen, visueel is het toch wat makkelijker uit te leggen. Ik zal morgen even foto's van de binnenkant maken, kunnen jullie de afwerking ook even beoordelen

Tedo

Strak gedaan! Gaat dus prima met zo'n ledstrip. Zit deze achter de ruit, of tussen de ruit en carrosserie?

wimbjorno

Citaat van: Tedo op 11 augustus 2012, 23:19:04
Strak gedaan! Gaat dus prima met zo'n ledstrip. Zit deze achter de ruit, of tussen de ruit en carrosserie?
Achter het plafond... loopt op het laatste stukje omhoog, daarachter strak tegen het raam (net onder het zwarte uit). Vanaf buiten zie je er niets van, en zelfs van binnen lijkt het net alsof het er altijd heeft gezeten. Ben erg tevreden!

Felix

wimbjorno

Ik wil men achterruit nog blinderen, maar wil dan eerst even checken of men ledjes er dan nog doorheen komen... anders laat ik het op deze manier.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

wimbjorno

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 augustus 2012, 00:54:32
Netjes (maar je hebt wel een apk afkeurpunt... )
Wat is hier niet goed aan dan, ik zie het bij Audi's ook... leg uit. Ik heb overigens een schakelaar er tussen gebouwd, dus kan in de kofferbak gewoon switchen.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Edwin Postma

Truckertje

wimbjorno

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 augustus 2012, 01:28:11
Je kentekenplaat verlichting :D
Whahaha, nou ik kan je vertellen... goed dat je het opmerkt, want die deed het eerst wel... dus ik zal even naar de stekker kijken wat daar fout zit. Laat me niet weer zo schrikken  >:D 8)7 :D

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

wimbjorno

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 augustus 2012, 11:55:57
:D :D Maar je remlicht is echt gaaf zo hoor!
Thx, ik merk wel dat hier misschien een 'how its made' blogje van gemaakt moet worden :D?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev