Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 52

Gestart door Dennis Postma, 30 juli 2012, 11:20:23

Vorige topic - Volgende topic

mark

Nee de us-lights heb ik niet aangesloten ;), als je ze voor een mooi prijsje ergens kan overnemen zou ik het zeker doen !-!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Remy P

Binnen korte tijd eindelijk mijn beschadigde voorbumper laten fixen :) Heb via via een jongen gevonden die werkzaam is bij een autoschade herstelbedrijf en die buiten de officiële werkuren nog doet bijbeunen. De volledige voorbumper word overgespoten, de laguna lip voor meegespoten en eronder gemonteerd, en de kentekenbak word meegespoten. Inclusief de- en monteren van de onderdelen gaat het me 300 euro kosten! Niks van te zeggen lijkt mij !-!

Zodra dit gedaan is, zal ik foto's posten!

Heatzone (Mark)

@ Mark, ziet er strak uit die angel eyes!!

@ Remy, dat is zeker een mooie deal. Laat jij alleen de kentekenbak spuiten? Ik twijfel erover om die lichtjes in de kentekenbak mee te spuiten, weet niet of dit mooi is..

Remy P

@ Mark: alleen de kentekenbak. Lichten laat ik zoals ze zijn. Heb voorbeelden gezien van beide opties en vind het persoonlijk mooier als de lichtjes onveranderd blijven.

Heatzone (Mark)

Heb je toevallig voorbeelden van die opties? Als 2de optie heb ik de lichtjes zwart te maken, zoals me achterlicht units.

Rick Santbergen

@ Remy

Ik zou uitkijken met de lagunalip. Deze is veel te flexibel om te spuiten, lak gaat dan makkelijker barsten.

Remy P

@ Mark: ik heb helaas geen foto hiervan. Ben het een keer ergens op een site tegengekomen.

@ Rick: dat heb ik die jongen ook gezegd, maar hij denkt dat dat wel kan. Bovendien wil ik de lip van tevoren verstevigen, dat deze minder flexibel word. Maar ik zal het nog eens goed met hem overleggen. Die jongen weet ook wel waar hij het over heeft. Hij is kundig met dit soort werk en heeft voor zijn eigen auto's in het verleden ook customizing bumpers e.d. gemaakt.

Dennis Postma

Opzich kan het wel. Maar als ik je een tip mee mag geven. Monteer 'm voor je 'm laat spuiten. Wanneer je'm gaat monteren zul je merken dat ie eigenlijk het ergst beweegt met het risico dat je lak al breekt voor je de lip er goed en wel op hebt zitten. Als ik me niet vergis is dit ook gebeurd bij de oude auto van Michel Veltman, nu de auto van Roy.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rick Santbergen op  5 september 2012, 10:36:57
@ Remy

Ik zou uitkijken met de lagunalip. Deze is veel te flexibel om te spuiten, lak gaat dan makkelijker barsten.

Valt best mee maar je kunt hem wel het beste laten spuiten als hij aan de bumper gemonteerd is, en veelal weten spuiters wel wat ze ermee aan moeten (laat je dus niet ontmoedigen "ze bedoelen het allen goed") !-! ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev