Advertenties


Anti carjack systeem.

Gestart door Rogier, 29 juli 2012, 18:47:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

mijn gebakje is van 09-06-98 niet veel later is de ph2 gekomen,ik ga het eens proberen
om het op die manier te doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

@ Jeroen, het gaat er niet om of het wel of niet handig is, mijn vraag was hoe zet ik dit aan, dat wil ik namelijk.
Ik wist al dat de phase 2 het wel heeft, dat had Rick me laten zien bij de meeting van Show off imports ;)

Het zou raar zijn dat ze het wel in het boekje zetten maar dat het er niet in zit.

Christian de Vriend

Als ik het goed begrijp,moet men de vergrendel knop indrukken,en daarna contact aanzetten,ook nog starten?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Voor de fase 2: Knop van vantrale vergrendeling indrukken net zolang totdat je  een piepje hoort en dan is het klaar.

Voor de fase1 zal ik even na moeten kijken,mijn fase1 was een hele luxe uitvoering maar dat zat er niet op automatisch.

Dante

Bij de mijne was het gewoon de drukknop ingedrukt houden tot er een signaal klonk.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

RobScénic

Hele stomme vraag, maar is je boekje wel van een phase I? Want bij mijn scenic uit 1998 staat het er niet in...
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Ik heb er vandaag eens naar gekeken maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb het boekje ook doorgespit maar kan er ook niets over vinden. Kan iemand die het wel voor elkaar gekregen heeft hier eens een gedetaileerde uitleg over plaatsen? Wellicht doe ik iets verkeerd.

Tedo

Ik denk dat het er dan gewoon niet op zit, Dennis. De handeling is zo eenvoudig, dan lukt iedereen.

Dennis Postma

Oke, nou jammer dan. Helaas pindakaas.

Dante

#24
Uit mijn instructieboekje:

Pagina 1.08
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Matthew, is dit eventueel aan te zetten als je bijv een computer van de phase 2 erin zet ? of krijg je dan problemen ? Ik vindt dit zelf een handige optie, om te hebben.

matthew

Ik heb even in de boeken gekeken en het zou op de fase1 ook gewoon moeten kunnen zoals hierboven beschreven staat.
Werkt het zo niet,dan dient dit eerst bij de dealer via de clip of xr25 in uch geconfigueerd te worden op aan en dan de handeling zoals beschreven.

Rogier

Is dit een duur kosten plaatje ? want dan laat ik het activeren, of is het de standaard 18,- voor het uitlezen ?

Rogier


Christian de Vriend

Dat het met clip moet gebeuren had ik al een vermoeden van
die clip adapters schijnen,met software,tegenwoordig gewoon te koop te staan op het internet
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev