Advertenties

Klets maar raak DEEL 186

Gestart door Benjamin Renon, 29 juli 2012, 14:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Denk niet dat die Sherpa bang is voor een metertje water. Maar als je persé wilt varen:

Dennis Postma

doe mij die er naast staat maar. Heb 'm ook alvast gemerkt.  8)7

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja die wil ik ook hebben Dennis!
Zal ik wel een spoorinspectie uitvoeren voor jij vertrekt met de Trein.  :D
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  6 augustus 2012, 12:09:26
Ok begin er nu toch over na te denken om de Meg de deur uit te doen, ik ga toch weer voor iets duits. Niet dat er ook maar iets mis mee is met de Meg, maar deze is gewoon beter voor de hollandse "zomers"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Schwimmwagen

:D :D :D :D

Waarom misschien vaar je straks ook wel door de grachten van Giethoorn http://www.deondernemer.nl/deondernemer/645523/Primeur-autorijden-op-het-water.html

Roadkill (Michiel)

Dat is ook een idee met de hollandse zomers :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tja ik denk dat de snelheid van het bootje aan de type auto ligt, ik bedoel zo een Suzuki is niet vooruit te branden!
Daarin tegen is een sub STI een betere keuze.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rohald

Vanmorge de auto naar de garage gebracht. Ik moest nog de bdp-sensor vervangen, maar de afgelopen dagen is hij elke dag wel een keer uitgevallen tijdens het rijden. Elke keer gebeurde het als ik mijn koppeling intrapte (maar niet bij elke keer dat ik mijn koppeling intrap hoor).
Zat er nog aan te denken dat misschien mijn benzinefilter verstopt zit. Mijn benzine staat op het laatste streepje, dus er zal nu meer vuil dan normaal doorheen gaan. Heb er vanmorge ook een cleaner ingegooid.

De garage zou hem uitlezen. Hopelijk hoor ik vanmiddag wat, want hij had het stervensdruk :cry:
En hopelijk valt het mee, want anders zie ik een hoop updates als sneeuw voor de zon verdwijnen :cry:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rogier

Gewoon postief blijven Rohald !-! en reparatie's en slijtage's horen er eenmaal bij ;) en dat je plannen even opschorten en dan met je update's het nieuwe jaar ingaan !-!

Tedo

Da's irritant zeg, Rohald, uitvallen tijdens het rijden. Die had ik meteen weggebracht.  Y

Renegade (Mark)

Citaat van: Dennis Postma op  6 augustus 2012, 15:10:39
doe mij die er naast staat maar. Heb 'm ook alvast gemerkt.  8)7

Leuke grap als iemand zich weer eens voor de trein wilt gooien :D kom je aangekacheld met je auto'tje  :D

Heatzone (Mark)

Benzinefilter is eenvoudig zelf te vervangen en kan nooit kwaad, volgens mij kost een filter, 25 euro dan heb je het 2e merk van Renault. Ik heb het een tijdje terug ook zelf gedaan.

Ik hoop dat alles goed komt !-!

Dennis Postma

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op  6 augustus 2012, 21:53:33
Ja die wil ik ook hebben Dennis!
Zal ik wel een spoorinspectie uitvoeren voor jij vertrekt met de Trein.  :D

Dan mag je wel flink door trappen. :D

Haha, ik geef wel door aan de post dat je met een lagere snelheid achter me aan kachelt.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Niks daarvan. De baas heeft graag dat ik op tijd ben.

De reiziger trouwens ook.  8)7

Rogier

Er zijn al zovaak vertragingen bij de NS, dat Dennis gewoon door moet kachelen en geen tijd heeft voor jou inspectie :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev