Advertenties

Klets maar raak DEEL 186

Gestart door Benjamin Renon, 29 juli 2012, 14:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

het is een klote gevoel om te hebben, maar je kan het ook zo zien jij hebt het geld !-!

Nicole

Idd heel klote.. ja geld heb ik wel, dat is het enige postieve haha.

Vanavond komt ie wel weer.. maar niet voor herstel, maar om te strippen wat er nog goed is (weinig).

Zover ik begreep paar keer in het rond en over de kop geweest..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Aan de andere kant ligt de verantwoordelijkheid na verkoop bij de andere persoon. In principe heb je er dan niet meer mee te maken. Dat ie misschien enthousiast heeft gestuurd of wat dan ook, ligt dan volkomen bij hem/haar

Toen mijn Coupé weg ging had ik ook een dubbel gevoel. Eerste auto en altijd plezier mee gehad. Nu ik de Clio heb mis ik hem niet echt meer. Ik ben er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan. Mis hem af en toe wel op een parkeerplaats als je tussen alle andere "grijze" auto's staat. Het rode viel altijd wel op.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Daar heb je gelijk in Benjamin..

Ik heb wel nieuws van het bergingsbedrijf.
Hij wordt eerst bij een kennis zijn bedrijf afgeleverd. Omdat het bergingsbedrijf maar tot 4uur wil afleveren aan particulier.

We krijgen hem gratis weer terug, hoe hij er ook bij staat.

Volgens de vrouw van het bergingsbedrijf is de neus het ergste eraan toe, en is een deur kapot omdat het spatbord er tegen aan gekomen is.
Motorkap, spatborden, lampen en bumper zijn in ieder geval weg.
Achterpaneel zit een flinke kras op en is rechts ook flink gedeukt, maar maar volgens hun niet onherstelbaar.

Verder zitten de ramen er nog wel in, (al denk ik dat de voorruit wel gescheurd moet zijn?) en is er aan het dak etc niets krom en zitten daar geen knikken oid in.

Achter velgen zijn beide wel weg, voorste velgen zijn nog goed volgens haar.

Na het werk ga ik er meteen heen, en ga ik zien of het sloop eigen beheer wordt, of dat het nog te herstellen is.

Renegade (Mark)

Als het spatbord de deur heeft geraakt denk ik dat er wel meer stuk is dan alleen plaatwerk en moeten de kokerbalken aan de voorkant opnieuw gericht worden, in het ergste geval vervangen :neen:

Vraag me af en toe echt af hoe iemand het voorelkaar krijgt om over de kop de gaan met een auto :neen:

Nicole

We zijn het wel, ik heb al eens gehad dat alleen door een losgelopen wiel het spatbord naar achteren stond.
Ik blijf iig uit gaan van het ergste, dan kan het altijd mee vallen :)

megcab2000 (Verkocht)

Ik zou er depressief van worden Nicole, als ik m'n oude autoliefde zo weer in de kreukels voor het huis zag staan, elke morgen.
Een auto die een koprol heeft gemaakt kan constructiebarsten hebben, lijkt mij.

Zelf had ik in mijn advertentie gezet van de Laguna ; geld terug binnen 3 dagen, indien niet tevreden (wel overschrijven gelijk).
Vond ik achteraf toch een te groot risico en heb em nu zeer slecht ingeruild voor een nieuwe A-label (Seat Mii).
Kreeg er met moeite E3250,-  voor.
En 's avonds ging ineens het laadstroomlampje branden, moest ik nog de accu en dynamo op eigen kosten (E500,-) vervangen :-(  voor het inleveren volgende week.

ps; de dynamo van m'n Meg. hield er vorige maand ook mee op in de Ardeche en heeft 5 dagen in Frankrijk op een dynamo moeten wachten. Pechmaand.

Ga dus van 193pk naar 60 pk, maar heb dan nog wel de 'snelle' Meg.cabrio gelukkig.

groet,
Megane is verkocht

Nicole

Hij gaat nu eerst naar een kennis. Indien het hersteld kan worden komt hij bij huis, als het sloop wordt, gaan we hem daar strippen en dan wordt hij weggebracht.
Dus het is even afwachten.

Het over de kop verhaal begin ik aan te twijfelen als we die vrouw van de berging moeten geloven. Dat hij tegen een vangrail aangezeten heeft is een feit, maar de rest is eerst zien dan geloven.
Aan het dak etc. was namelijk volgens haar niets te zien (of het is een klein vrouwtje).

Om 4uur weet ik meer :)

Roadkill (Michiel)

Ik snap dat afscheid nemen pijn kan doen, maar snap niet dat je er weeeeeeer geld in wil steken (als de schade meevalt wil je hem gaan opknappen, kom op zeg de neus is helemaal beschadigd, die is het echt niet meer waard) Denk dat je mij misschien niet meer aardig vind, maar hoop dat je me wel verstandig vind.....) Kijk ik ben ook gek op mijn Meg, maar als de tijd daar is dat ie weg moet, nou ja dan moet het.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Wij hebben dit al vaker gedaan.
En ik heb een complete neus (bumper, koplampen, grilletjes, spatborden, mistlampen etc) liggen, dus die neus gaat me geen cent kosten.
Velgen heb ik nog 2 setjes liggen.
Het enige wat mij dan geld gaat kosten is een deur en een achterpaneel, wat ik voor mooie prijzen net over de grens kan laten doen.
Dus als het kan, ga ik het doen, wat iemand ook zegt, denk of vind. :)

Wij hebben zoveel onderdelen liggen voor megjes, dat we heel wat kunnen aanpakken.
Hij zal alleen weer zo goed als standaard worden, maar dat is niet anders.

Nicole

En daarbij, ik weet nog niet eens of het uberhaupt mogelijk is. ;)
Misschien is het gewoon interieur eruit en hup naar de sloop.

Dat is allemaal afwachten tot we hem gezien hebben.

Nicole

Hij is total-loss. Ik plaats de foto's nog wel even in de projectpagina..

Rohald

Dat is wel balen Nicole. Zo te zien hebben ze die vangrail goed geraakt zeg.

Vanmiddag de auto opgehaald nadat de BDP-sensor vervangen was.
Zijn we boodschappen wezen doen en bij terugkomst de auto met een warme motor starten. Wat denken jullie? :).............. :neen: Weer niet willen starten >:(
Iemand verder nog briljante ideeen wat het dan kan zijn? :huh:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Nicole

Ja die is er flink hard in gegaan inderdaad.
Die poten van de vangrail zijn ook volledig uit de grond getrokken, en de kenteken plaat lag helemaal beneden..
Is inderdaad flink balen..

Helaas kan ik je niet helpen met je probleem met de meg. :neen:

Christian de Vriend

wat heb je nodig rohald,mijn gebakje gaat uit elkaar over een paar weken.

der zijn onderdelen verkocht,dus ga ik hem (helaas) toch uit elkaar halen,wellicht kan je iets
gebruiken?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev