Advertenties

Klets maar raak DEEL 186

Gestart door Benjamin Renon, 29 juli 2012, 14:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

@Michiel: helaas wel ja. En dan kan je wel zeggen dat je ze tegen de vlakte mept, maar de realiteit is dat je er nooit achter komt wie het was. Laat staan dat je het ziet gebeuren (want dan zou ik ook niet voor mezelf instaan). Het is een van de redenen hoor, een andere is dat ik wel tevreden ben met hetgeen Renault standaard monteert. Misschien nog ooit vervangingsspeakers, maar dat is het dan.
Ook dat ik mijn stootstrips nu gewrapped heb is een gevolg van andermans (mis)handelen, anders had ik ze laten meespuiten.

Roadkill (Michiel)

Heb jij weer gelijk in, je ziet het nooit :( Maar goed dat is voor mij geen reden om geen andere radio erin te zetten (nu had ik al geen standaard radio erin dat ik hem kocht, anders had ik hem misschien ook niet vervangen) maar ik wil mijn auto gewoon zo hebben als ik het mooi vind ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

denniske_91

even wat fototjes van wat ik aan heb getroffen,

schade op de deur:

en wat er van binnen nog over was:

van de schade krijg ik helaas niks vergoed,omdat ik alleen WA verzekerd ben, maar ga nu nog proberen om de audioapparatuur op te geven aan de inboedelverzekering. hopen dat dat wat word,want de spullen die weg zijn zal ik wel niet meer terugvinden.

Karin

Misschien dat geregeld kijken op marktplaats wat is. Daar wordt volgens mij veel gestolen spul teruggevonden.

Roy (Coup a One)

Dat is balen Denniske 8)7 was je de enige v.d. parkeerplaats of waren er meerdere auto's open gebroken :?

Tedo

Mooi k..
Je kan nog beter een ingeslagen ruitje hebben dan zo'n gat in je deur. En dat op klaarlichte dag!

Nicole

Had ik m'n megane maar nooit verkocht..
Ik vanochtend toen ik wakker werd ff op ww.rdw.nl gekeken, zie ik ineens een WOKstatus staan...

Voor uitlaat, banden, uitstekende delen oid kan het niet zijn, dus er blijven 2 dingen over; Ongeval of brand...
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tedo

Waar zie je dat staan dan? Ik heb net ook even gekeken omdat ik benieuwd was hoe die melding eruit ziet, maar zie niets vreemds. Of heb je andere toegang bij het RDW?

Nicole

nee. moet je bij historie kijken en dan bij wacht op keuren.

Dennis Postma

Ay, dat klinkt niet goed Nicole.  :x

Nicole

Het is ook niet goed.. Helaas.
Jullie zien en horen snel meer.

Megane is nu iig RIP.

Tedo

Hebben ze snel voor elkaar gekregen dan.... :neen:

Nicole

Ja inderdaad..

Ze zal in ieder geval niet meer op de weg kunnen verschijnen.

Maar goed, om bot tegen mezelf te zijn, dit is het risico..

Dennis Postma

Zo is het inderdaad wel.
Toch is het wel zuur. Je bent zelf altijd zuinig geweest op die auto en een ander heeft 'm binnen een week in elkaar zitten. Maar goed, je weet niet hoe het gegaan is en misschien is het het buiten hun schuld om gebeurd. Maar voor jou word het er niet minder zuur om.

Nicole

Ik weet de oorzaak wel, had de eigenaar me verteld..

Met een beetje "geluk" staat hij ondanks zijn staat vandaag of morgen weer voor de deur. Al is er niks meer van over ben ik bang.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev