Advertenties

Klets maar raak DEEL 186

Gestart door Benjamin Renon, 29 juli 2012, 14:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Op de raampjes bedoel je?
Heb er ook een flyer in laten liggen, dus dat zeker !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Rebecca Fontijn

nou ja wat ik vanmiddag zag zeg... een gele biatch hier in het franse land  :grin:
vandaag was het wat bewolkt met een windje best lekker ff afkoelen na 2 dagen 40 graden
hoop morgen op goed weer dan gaan we een dagje sportief doen en met de kano op pad

ajuu he  :grin:

Roadkill (Michiel)

Ha lekker hoor, ik heb btw wat voor je gescoord...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

BasRMC

Zucht.. Ook ík had een aardeprobleem op mijn achterlicht.
Soms knipperde hij prima, soms niet en soms knipperde het remlicht mee.
Draadje getrokken n.a.v. diverse tips hier -> probleem opgelost!  _o_

(Je hoorde de connector 'tikken', dus vonkjes van het slechte contact)

Edwin Postma

Vanmiddag bezoek gehad van de familie Nobbe !-!
Was gezellig.

Jos en ik wouden van de week met de koplampen bezig gaan maar daar kwamen Jos en ik achter dat wij wat misten ;(
De fitting van het knipperlicht en het motertje.
Waarschijnlijk hebben Roy en Nicole nog wel wat liggen !-!
Handig zulke vrienden 8)7
Truckertje

Heatzone (Mark)

@ Michiel ja dat was wel even jammer. Het ergste moest nog komen, hij beld om 9 uur af....

Maar volgende keer ga ik zeker mee! Ik had er nu toch een beetje buiten gevallen met me meg 1! haha

Roadkill (Michiel)

Welnee was juist leuk geweest een MegI erbij! (je hebt die gast toch wel ff bewerkt met een eind hout??? :D )
Slow&Low

denniske_91

gisteren een tegenslag gehad,heen gegaan voor een lekker dagje zwemmen bij een zwemplas hier in de buurt,kwam ik terug bij de auto aan,is de auto opengebroken en alle audio is weggehaald... een gat in me deur,waar ze het slotje eruit hebben gewrikt,achterbankt ontwricht. me woofer van emphaser is weg,een monoblock versterker van rodek,pioneer radio en nog wat klein spul. dus mocht iemand toevallig wat tegenkomen.. baal er in ieder geval goed van,maakt het toch wat minder leuk om in een wat opvallendere auto te rijden!

Tedo

Fijn is dat! Ik heb alleen een keer mijn (niet originele) radio eruit gejat gehad, het is wel een van de redenen dat ik het tegenwoordig gewoon bij de standaard audio hou. Die hoeft het boevengilde doorgaans niet.

Dennis Postma

Dat is knap vervelend Dennis. Mensne horen gewoon met hun vingers van andermans eigendom af te blijven. Succes met de afhandeling in ieder geval.

Rebecca Fontijn

@Michiel wat heeft u gescoord voor me dan ????

Roadkill (Michiel)

Ja dat zie je na je vakantie wel ;)

@Deniske, ah lekker weer dan!

@Tedo, dus omdat er mensen in de rondte lopen die niet van andermans spullen af kunnen blijven pas jij je dus aan?????? (de eerste die ik aan mijn auto zie zitten gaat vlak..., tenminste als ik ze niet ken en dan uitgezonderd parkeerwachten (maar dat is enkel dat ik geen problemen wil :D )
Slow&Low

Karin

@Dennis, balen zeg, ze hadden er gewoon met hun klauwen af moeten blijven. Succes met afhandelen.

Heatzone (Mark)

@ Dennis, jeetje wat klote man! je deur moet dus ook vervangen worden nu door het gat :S?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev