Advertenties

Klets maar raak DEEL 186

Gestart door Benjamin Renon, 29 juli 2012, 14:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Citaat van: Tedo op  8 augustus 2012, 19:48:54
Veel te duur, Felix! Neem liever deze:

http://www.ebay.nl/itm/390371985789?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649#ht_1064wt_922
Mmmm... CCFL beats LED _o_ Y

Citaat van: Felix op  8 augustus 2012, 22:53:42
Die zijn er vast wel voor de Megane 1 Ph1 hoor :)
Als ik er een tegen kom plaats ik 'm wel hier.
eBay topic lijkt me daar beter voor ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Gisteravond ook een begin gemaakt om mijn nieuwe velgen te poetsen, maar hier zat me een flinke remstof laag op. Deze heb ik grotendeels weg gekregen. Om nog meer weg te krijgen een bestelling bij carclean gedaan. Verwacht deze vrijdag binnen te hebben en dan weer verder.
Ik zag ook dat ze wat meer "schade" hadden verwacht. Hopelijk dan van de winter wegbrengen om ze helemaal te laten herstellen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Gisteravond in de auto van Erwin gereden, merk toch een best verschil met de klep open of dicht! En dan heb ik het niet alleen over het geluid, pakt ook beter op,zeker onderin merk je toch wel verschil.

@Erwin, is btw niet het stekker verhaal dat het service lampje en lampje van de airbag ging branden, mijn cc doet het ook niet meer, dus denk dat de sleepring overleden is  :( (maar goed die hoorde ik al een klein jaar geloof ik ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

De klep open of dicht?  :?

En het is ook een 1.6 hè? Rijdt anders dan een 1.4. Nu nog een 2.0 proberen hahaha!

Rogier

Mijn megane 1 phase 1 1.6 8v is sneller dan de megane 2 1.6 16v van Erwin :D

-Jo-

dan moet erwin dringend leren rijden...

Rogier

hahaha, en het gewicht verschil speelt ook een belangrijke rol ;) mijn auto weegt maar 985 kilo (nu iets meer)

Roadkill (Michiel)

Klep in de uitlaat, dat de 1,6 rapper is dan mijn 1,4 was mij al duidelijk, maar je merkt gewoon verschil met klep open of dicht, dus in de 1.6. Heb het idee dat ie met klep open meer koppel onderin heeft dan met klep dicht (wat dus in mijn auto erg gunstig zou zijn, aangezien ik het koppel van een bakfiets heb....)

@ Rogier, jij hebt een 8v dus een fijner koppel en jou auto is dan ook nog eens 200kg lichter, dus dat jou Meg sneller met optrekken is zou prima kunnen, de 1,4 die ik heb heeft onder de 3000 gewoon 0NM koppel voor mijn gevoel..
Slow&Low

Rogier

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Plus ik zelf weeg ook nog behoorlijk en had nog een medepassagier mee in mijn auto en dat had jij niet.  :q

En ik had mijn uitlaat toen ook niet! Hij was op het onderstel na, nagenoeg standaard.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roadkill (Michiel)

Nou dan had ie gisteren zeker gewonnen, want ik ben ook niet de lichtste :D (tellen we Mike ff niet mee :D )
Slow&Low

Rogier

Ik had zeker wel een medepassagier mee ;) ik had Robin in de auto zitten staat op foto !-!

Rogier

Edwin Postma

Wat maakt het trouwens uit wie er sneller is?
Je mag tog niet zo hard in het mooie nl 8)7
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Y Daar heb je een heel goed punt :D (wat kan ik anders zeggen met mijn 1,4tje, btw viel Erwin geloof ik nog mee met de prestaties van mijn Meg, niet dat ie nu hardhollend zijn Meg gaat omruilen voor een 1,4..... :D)
Slow&Low

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev