Advertenties


Geen beweging in achterveren 1998 megane cabrio

Gestart door wesley91, 28 juli 2012, 21:16:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wesley91

Hallo mensen. Wil binnekort ook een mooie megane kopen dus dacht ik meld me gelijk even aan op dit forum  !-!
Ik had een vraag want heb vanmiddag gekeken naar een Megane 1.6 cabrio uit 1998 waarvan de achterveren helemaal beneden zijn.
Volgens de garage is dit doordat de vorige eigenaar geprobeerd heeft de auto te verlagen. Mijn vraag is, is dit heel erg veel werk/duur om terug te zetten? er is totaal geen beweging in de achterveren te krijgen als je er op duwt o.i.d.

Bedankt

Nicole

Opzich valt het mee. Wij hebben gereedschap liggen waarmee we het in max 15 min kunnen verlagen, of verhogen.
Ik weet niet hoe anderen het doen, maar ik heb verhalen gehoord dat het bij sommigen amper lukt.
Dus ik denk dat het ligt aan wat voor gereedschap je hebt en hoe gangbaar alles is.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Jacques

Waarschijnlijk is er al een torsieveer gebroken. In dat geval kun je beter de hele achterbrug vervangen. Dat is veel minder werk.
Over verstellen van de hoogte van de achtervering zie http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=8780&postdays=0&postorder=asc&highlight=ravensburger&start=0

wesley91

Bedankt voor de reacties.

Ik ga hem morgen waarschijnlijk halen en hem dan waarschijnlijk gewoon even langs een garage brengen  :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev