Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 17

Gestart door Dennis Postma, 27 juli 2012, 11:32:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ik denk dat Jos er wel een goede reden voor heeft :) Al zou het erg jammer zijn!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Christian de Vriend

dat is alleen rs kit,als je die koopt,zal je zelf een haarfohn
onder de motorkap moeten bouwen :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

@Benjamin, jammer dat dat logo met blauwe steentjes is geplakt. Ik heb gewoon witte/heldere steentjes. Anders had ik het wel grappig gevonden om het thema voort te zetten.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op 19 augustus 2012, 12:46:28
dat is alleen rs kit,als je die koopt,zal je zelf een haarfohn
onder de motorkap moeten bouwen :)

Feuntje als turbo :D

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Christian de Vriend op 19 augustus 2012, 12:46:28
dat is alleen rs kit,als je die koopt,zal je zelf een haarfohn
onder de motorkap moeten bouwen :)

Hmm waarom heb ik het idee dat er wat met die auto is??? Die heeft hier al een paar keer gereageerd, maar was toen van Michel vermeeren, en nu word ie verkocht door Thomas huppeldepup??? (maar goed de uitlaten zijn iig ingekort)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Karin op 19 augustus 2012, 13:02:13
@Benjamin, jammer dat dat logo met blauwe steentjes is geplakt. Ik heb gewoon witte/heldere steentjes. Anders had ik het wel grappig gevonden om het thema voort te zetten.

ehm dat kan geregeld worden... ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Nou Michiel, als je nog eens op de sloop komt en je dochter het ziet zitten dan zou ik het erg leuk vinden.

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 19 augustus 2012, 19:53:59
Hmm waarom heb ik het idee dat er wat met die auto is??? Die heeft hier al een paar keer gereageerd, maar was toen van Michel vermeeren, en nu word ie verkocht door Thomas huppeldepup??? (maar goed de uitlaten zijn iig ingekort)

Er is niks met die auto, alleen zit er geen turbo op. Neemt niet weg dat 'ie alsnog best rap is hoor!

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 19 augustus 2012, 19:53:59
Hmm waarom heb ik het idee dat er wat met die auto is??? Die heeft hier al een paar keer gereageerd, maar was toen van Michel vermeeren, en nu word ie verkocht door Thomas huppeldepup??? (maar goed de uitlaten zijn iig ingekort)

kijk maar eens op het kenteken,bij eigenschappen staat 137 pk,dus zal er iets moeten gebeuren
om die op de 225 te krijgen :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Het is ook een gewone 2.0 16V die eruit ziet als een RS. Wat is daar mis mee dan?

Christian de Vriend

helemaal niks,ik bebeek de foto's en begon ff te twijfelen,dus heb ik het kenteken opgezocht.

rs kit is mooi om te zien,persoonlijk zou ik het niet monteren,of het zou een echte moeten zijn
maar dat is strikt persoonlijk smaak.

in belgie had iemand bij de rcb ( renault club belgium ) een clio 1,9 dci met een orginele
clio v6 body kit,stond super,allen stond men meestal ff aan de bol de krabben als men de
achterbank zag :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Dat ie ongeveer 1 keer per maand op mp verschijnt, de eigenaar zich hier aanmeld als Michel vermeeren,en nu te koop word aangeboden door ene Thomas? Dan ga ik toch denken dat er iets mee is, heb hem ook bij de FAD gezien, stond ie naast Jeremy geloof ik, zaqg er wel netjes uit. En nee dat het een 2liter is die is uitgebouwd naar RS maakt me niet uit, maar een import die zo vaak op mp verschijnt maakt me achterdochtig..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hij staat toch al weer bijna een jaar op naam. En de reden van verkoop (een financiële kwestie) vind ik in deze ook wel plausibel, met benzine die 1,75 of meer per liter kost. Er zijn veel mensen die wat dat betreft (verbruik, onderhoud) leeg lopen op een auto. Aanschaffen lukt vrijwel iedereen nog wel, maar daarna...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev