Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 17

Gestart door Dennis Postma, 27 juli 2012, 11:32:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo


Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 19 augustus 2012, 22:11:16
Hij staat toch al weer bijna een jaar op naam. En de reden van verkoop (een financiële kwestie) vind ik in deze ook wel plausibel, met benzine die 1,75 of meer per liter kost. Er zijn veel mensen die wat dat betreft (verbruik, onderhoud) leeg lopen op een auto. Aanschaffen lukt vrijwel iedereen nog wel, maar daarna...

Yup, maar ik geloof dat ie in die tijd al een keer of 3 op mp heeft gestaan,en hij is wel van 2003, niet een van de betere jaren zeg maar.... (en dan nog waarom onder een andere naam???)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

De phase 1 is niet de beste keus, da's waar. Maar de 2.0 16v is toch wel weer de meest degelijke motor in de Megane II.  En vaak als iemand een prive-auto wegdoet, is er meetal wat mee wat de eigenaar niet (meer) bevalt. Mensen uitgezonderd die standaard elke X jaar iets anders kopen.
Toch denk ik dat het hier steeds een geldkwestie is. Wel vreemd dat de namen niet overeen komen.

Edwin Postma

Zo vreemd is het tog niet  dat er een andere naam bij staat.
Misschien heeft hij zelf wel geen account en een vriend van hem wel en doet hij dat op die manier?
Zo verkoop ik ook wel eens wat onder mijn naam namens Janneke 8)
Truckertje

rened

die polyester kap is wel leuk! Kun je van een oltimer R19 ofzo een MEG3 maken. Al zal je voordat je klaar bent ook wel een MEG3 betaald hebben

Fubar (Marcel)

#186
Citaat van: Tedo op 19 augustus 2012, 22:11:16
Hij staat toch al weer bijna een jaar op naam. En de reden van verkoop (een financiële kwestie) vind ik in deze ook wel plausibel, met benzine die 1,75 of meer per liter kost. Er zijn veel mensen die wat dat betreft (verbruik, onderhoud) leeg lopen op een auto. Aanschaffen lukt vrijwel iedereen nog wel, maar daarna...
Oplossing: LPG.... :sleepey:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

rened

ik heb m nog nooit zien rijden in Zundert. Misschien rijd ie er niet mee met die dure benzine :)

matthew


Tedo


Nicole

Stiekem toch even megane's aan het bekijken op marktplaats..
En ik kom steeds terug bij deze; http://link.marktplaats.nl/585999556
Is hij hier bekend bij iemand? (Ik weet dat het een IDE is :q )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stony (Robert)

jep das de oude auto van Andy dacht ik ;) en het is idd geen IDE, maar een goeie ouwe 2.0 16v ;)

heeft hier ook wel een poosje op het forum te koop gestaan ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Nicole

Oh geen IDE? :q
Oeps haha!

Nou ik ga eens rond neuzen dan op het forum. :q Weet niet of ik het ga doen, want eigenlijk heb ik niet meer zoveel auto-koop-centjes over. o-)
Maar misschien de moeite waard om te gaan kijken/proefrijden. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev