Advertenties

Club France

Gestart door MDC, 26 juli 2012, 10:38:32

Vorige topic - Volgende topic

MDC

Hallo ,

Eerst wou ik even melden dat het leuk is om terug te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad op de franse dag !!

Dat is ook de dag waarop we met een aantal van de organisatie van dit jaar wat anders bedacht hebben .

Hierbij willen wij ons even voorstellen als Club France .
Wij zijn een stel auto liefhebbers en dan speciaal van de franse merken .

Een club hebben we allemaal al , maar op de Franse dag hoorden we een aantal signalen over type en merk specifieke clubs die toch een steeds kleiner leden bestand krijgen . Citrosport is bv heel klein aan het worden , en nog een voorbeeld is de 206 club , aangezien die auto's niet meer gemaakt worden . De Megane wordt nog wel gemaakt , maar het gaat om alle franse auto's dus vandaar ook dit bericht hier .

Hierover zijn we eens na gaan denken en vonden een ''gezamenlijke'' club een goed idee , wel specifiek voor franse auto's , maar dan wel elk Frans merk en type .

Hieruit is www.ClubFrance.nl en www.ClubFrance.be geboren . Dit is nu nog alleen een Forum , maar mocht de animo groot zijn dan zal het snel uitbreiden tot club . 

Groeten , Randy , Joris , Peter , Gijs en Michel

Dennis Postma

Een leuk initiatief. En zoals gezegd helemaal voor de clubs die momenteel te maken hebben met een teruglopend ledenbestand. Gelukkig hebben wij dat probleem niet en is het leden aantal bij ons in de afgelopen jaren alleen maar toegenomen.

Het is mooi om te zien dat de interesse in de diverse Franse modellen op deze manier in leven gehouden word en wij wensen jullie veel succes met Club France.  !-!

Dirk Kuipers

Succes met jullie club. Jammer van de gekozen forumsoftware, maar dat terzijde.. ;)

Rick Santbergen

Bedankt voor het voorstellen.

Houdt dit ook in dat de 206club en citrosport ophouden te bestaan?

MDC

Bedankt voor de positieve reacties ,

En nee 206club blijft zoiezo nog bestaan ,Die zitten hier verder ook (nog) niet in qua organisatie , en die hebben nog een groot aantal leden , alleen hoorde ik van Mario dat dat wel wat minder werd nu ze niet meer gemaakt worden  . Citrosport is vorig jaar al n keer weg geweest , en daar durf ik geen uitspraak over te doen hoelang dat nog bestaat .

Roadkill (Michiel)

Goed initiatief, al snap ik btw niet dat er geen 20X club is, daar kan je dan alle 20-modellen onderbrengen (205/206/207/208 (al vind ik de 208 een mooie Yaris maar geen peug ) Maar je pakt wel een breder publiek, dus als het de bedoeling is dat deze nieuwe club ook voortaan de FAD gaat doen kan dat wel eens heel gunstig zijn.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Citaat van: MDC op 26 juli 2012, 11:41:25
Bedankt voor de positieve reacties ,

En nee 206club blijft zoiezo nog bestaan ,Die zitten hier verder ook (nog) niet in qua organisatie , en die hebben nog een groot aantal leden , alleen hoorde ik van Mario dat dat wel wat minder werd nu ze niet meer gemaakt worden  . Citrosport is vorig jaar al n keer weg geweest , en daar durf ik geen uitspraak over te doen hoelang dat nog bestaat .

Is het dan niet aan de besturen om samen een nieuwe club op te richten?
Want op deze manier teken je helemaal voor de doodvonissen van die clubs?

Rogier

Is het niet beter om het forum open te zetten voor alle mensen die overwegen om een fransoos te kopen, ik wilde net op het forum kijken en overal waar ik op klikte moest ik me direct registreren.

Hier op het forum hoeft dat niet en sta je als kijken (gast) vermeld !-!

En dit is zeker een leuk initiatief, en ga dit zeker in de gaten houden. hoe meer meetings hoe leuker !-!

Ard Klok

@Rogier. Volgens mij is alles gewoon te bekijken op de site. Alleen als je berichten wilt posten moet je je registreren.

Rogier

Is dat zo ja, ik klikte net op members of zo en ik moest me eerst inloggen.

Ard Klok

Citaat van: Rogier op 26 juli 2012, 17:13:28
ik wilde net op het forum kijken en overal waar ik op klikte moest ik me direct registreren.

Reageerde eigenlijk vooral op deze zin Rogier. Als er een members-gedeelte is, dan is het misschien niet meer dan normaal dat je daarvoor moet registreren. Anders is het geen members gedeelte maar goed, dat zal wel aan mij liggen. ;)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Club France leuk initiatief !-! voor de kleinere club's en c.q. de kleinere autogroepen zou dit wel eens een leuke club kunnen worden, al moet je wel blijven waken dat bepaalde groepen (auto type categorie's) niet over groeien d.m.v. dat er een groepsvorming ontstaat binnen de huidige club en ze zodoende alsnog een eigen club beginnen (vanwege groei binnen de club france) ;)
Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt "sucses" _o_

Roadkill (Michiel)

Heb me daar toch ook maar ff ingeschreven, altijd makkelijk ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

die is scherp ard :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev