Advertenties


Montage probleem v-maxx schroefset.

Gestart door Brouwertje, 18 juli 2012, 21:59:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Inderdaad goede service.

Stroeve staat natuurlijk ook goed bekend in het wereldje  !-!
En het blijkt wel weer waarom.

mark

#76
Ik heb 314 euro voor het setje betaald >:D

Ik ga dit weekend ff speciaal gereedschap maken om de achteras te blokkeren zodat de as keurig op zijn plek blijft als ik bezig ben (en nog ff op de sloop rond neuzen voor een paar dingetjes voor het interrieur)

En dan gaat volgend weekend het spul er onder ( en laten uitlijnen uiteraard ) !-!

Ik ben van plan om voor zo'n 4 cm te zakken en achter 1 tandje om mee te beginnen >:D !-!

mark

Ik heb het vandaag binnengekregen !-!

alleen mis ik die kleine veren die boven in moeten >:( , ik heb er al achteraan gemailt ;)



Renegade (Mark)

Opzich geen enorm probleem om ze zonder te monteren. Vaak worden ze zelfs extra weg gelaten om net dat beetje extra lager te kunnen gaan :) Voor de apk zijn deze wel belangrijk, dan komen je veren niet los te liggen als je de auto opkrikt.

mark

Yup maar ik wil het nu gewoon in 1 keer goed monteren zodat ik er ook geen gezijk mee krijg op de apk ;)

En ik heb een paar grote drempels in de straat liggen >:(

dus zo laag wil ik nu ook weer niet gaan, het gaan mij vooral om de betere wegligging !-!

mark

Ik heb het binnen, dus waarschijnlijk toch nog morgen een stukkie zakken !-!

Renegade (Mark)

Mooi !-! en niet vergeten: pics or it didn't happen ! succes !


mark

ik ben nu voor 35mm gezakt(zal volgende week nog wel wat meer worden)
en voor de achteras had ik nog geen fatsoenlijke slagtrekker dus die is volgendeweek aan de beurt !-!

ik zal morgen ff een plaatje schieten :)

mark


mark

Bij mij blijven nu die stootrubbers bovenin hangen (dus tegen het kleine hulpveertje)

dit is verder toch geen ernstig probleem neem ik aan?

Roadkill (Michiel)

Dat zijn toch je bumpstops? zo ja dan maakt het niks uit
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Ja maar ze hebben er ook een mooi "hoesje" aan vast gemaakt en die valt dan over de veerpoot heen dus vandaar  ;)

Roadkill (Michiel)

Ja dan moet je hem toch verder naar beneden schroeven als je nu nog wat van de zuigerstang kan zien... :D (al zou het hele hoesje er volgens mij niet op hoeven te zitten volgens mij)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

ja of ik zet er een slangenklemmetje overheen (mits deze de veren niet raakt natuurlijk)

Dat hoesje schuift meer als 10 cm omhoog en gaat dan klem zitten tussen die kleine hulp veren dus als ik dan zoveel moet zakken dan rij ik met de dorpels op de grond  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev