Advertenties


standaard ph2 koplampen spuiten

Gestart door mark, 15 juli 2012, 22:27:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

ik ben van plan mijn standaard koplampen zwart te gaan spuiten (natuurlijk niet de delen die het lichtbeeld bepalen he)

ik dacht dat ik hier een paar keer foto's daarvan voorbij heb zien komen maar naar een uurtje zoeken en googlen heb ik ze nog steeds niet tevoorschijn kunnen toveren

dus kan iemand hier ff een paar foto's daarvan posten? alvast bedankt

Felix


paikey

bij mijn weten kan die die inderdaad gewoon kopen ipv er zelf mee aan de gang te gaan.
Zo duur zijn ze namelijk ook weer niet....

Tedo

#3
@Felix: daar is de binnenzijde (deels) zwart van. Deze had ik ook in mijn Megane I ph.2 hatchback.

Zoiets bestaat ook voor de phase 1.

mark

dat moet toch nog wel iets goedkoper kunnen

ik ga waarschijnlijk na de vakantie ff langs de sloop (ik ga natuurlijk niet met mijn eigen originele koplampen lopen kloten)

ik ben natuurlijk ook maar een student ;) met een klein geldboompje

mark

als ik dan toch met geld ga smijten dan haal ik gewoon meteen angeleyes

ik zal eerst wel ff op de sloop kijken of ik het zo nog een beetje voordelig kan doen :P

Tedo

Die "originele" lampen met zwarte binnenzijde moet je als je een beetje oplet wel voor minder kunnen scoren. Anders heb ik hier nog wel een goedkope set angel eyes gezien.

mark

owja das waar ook ebay bestaat ook nog  :D
ik zal over een paar maand wel ff kijken naar een paar zwart angeleyes >:D
dan geef ik mijn megane ook meteen een grote opknapbeurt (winterbandjes,schroefsetje enz enz.)
50 euro ben ik op de sloop ook wel kwijt denk ik !-!

bedankt voor de goede ideeën !-! _o_

Edwin Postma

Ik zou dan voor de angel eyes gaan zonder de ledjes ;)
Met die ledjes had ik een kier.
Ik kreeg mijn hand  er met gemak tusen
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Citaat van: mark op 16 juli 2012, 22:03:22
owja das waar ook ebay bestaat ook nog  :D
ik zal over een paar maand wel ff kijken naar een paar zwart angeleyes >:D
dan geef ik mijn megane ook meteen een grote opknapbeurt (winterbandjes,schroefsetje enz enz.)
50 euro ben ik op de sloop ook wel kwijt denk ik !-!

bedankt voor de goede ideeën !-! _o_


Ga eens rekenen dan, 50 euri voor een setje lampen, ervan uit gaande dat je de rest nog ff niet hebt: 1,50 voor een fles terpetine, 10-15 euro voor primer,2 euro voor afplaktape, nog eens een 10-15 euro voor de zwarte spuitbus, 15 euo (denk ik) voor een tube kit (reken ik de eventueel nog nodige houder ff niet mee, en dan nog wat schuurpapier, kom je dus ook op ongeveer 100 euro uit. Kan je beter voor de lampen gaan die hierboven vermeld zijn net zo duur en scheelt je een hoop gehannes...

Even een kleine kanttekening, ik wil net zo iets gaan doen bij mijn MegII, maar daar heb ik geen andere keuze, want die zijn niet te krijgen voor de Ph1
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Boven dat het qua kosten ook volgens mij niet veel uitmaakt zal het lang niet zo netjes worden lijkt mij dan wanneer je ze zo koopt als hier boven staan. Maar die keuze is uiteraard aan jezelf.  ;)

Christian de Vriend

zo zien ze er uit bij een ph1 H4

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo


mark

ja ik denk dat ik van de winter maar is ff ga kijken voor een setje zwart angel eyes !-!
(ik heb altijd een hele voorraad verf en schuurpapier in de schuur liggen hoor  :D)
zulke dingen heb ik altijd wel in huis voor mijn bmx

maargoed ik vind zwarte angeleyes toch wel het mooist dus van de winter nog maar ff kijken
van de winter krijgt mijn megane toch een schroefsetje dus kan dat er ook nog wel bij  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev