Advertenties

Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Het is daar inderdaad mooi rijden in de omgeving. Wij zijn een aantal jaartjes geleden een weekje naar centerparks geweest daar (park eiffel). Half uurtje vanaf het circuit en altijd leuk als je weer eens in de auto stapt. Door de weeks is zowiezo vaak genoeg leuks te beleven. Als je zelf de baan niet op kan zijn er vaak wel autofabrikanten met prototypes bezig. Veel fabrikanten hebben ook een testcentrum op het industrie terrein naast de baan. Als ik er ben rijd ik ook altijd daar even een rondje. Soms kom je dan bij toeval iets apparts tegen. Zo kwamen Edwin en ik des tijds het protoype van gefacelifte Nissan GTR tegen. Zowiezo loop je daar in de omgeving kans zoiets tegen te komen in de omgeving. In het bijzonder de Duitse fabrikanten kom je daar (vanzelf sprekend) tegen.

Rogier

Ik raad echt iedereen aan om daar is een kijkje te gaan nemen ;) ik zag gister een aantal ferrari's en lambo's en 1 hele bijzondere een Mclaren, die vondt ik wel heel mooi !-!.

de terug weg was ook prachtig, we kwamen een redelijk recente ferrari tegen op de snelweg, een jonge die met ons mee reed zat die ferrari op te drukken, die man ging al aardig hard maar die jonge met zijn peugeot 106 bleef mooi strak achter hem rijden, dat vondt die ferrari rijder erg appart !-! een camaro wilde op de snelweg al niet meer sprinten tegen de 106 want die man herkende die jonge en wist dat de camaro het af ging leggen van de 106 :D dat kleine peugeotje heeft 380 pk onder de motorkap liggen :D

Dennis Postma

Dat is zeker humor zo'n wolf in schaapskleren.  :D

Heatzone (Mark)

Citaat van: Rick Santbergen op 21 juli 2012, 15:55:44
Liever niet, of wil je eindigen zoals Griekenland, Italië of Spanje?
Ik heb altijd op school geleerd dat in tijden van crisis je moet investeren in de economie om het op gang te helpen. Wat ze nu doen werkt averechts en dan gaan mensen op hun geld zitten. Wat voor nog meer ellende zorgt. Het is allemaal een vicieuze cirkel. Slechte economie, bedrijven verkopen minder, gaan minder produceren, minder arbeidsplaatsen, groei van de werkeloosheid, iedereen gaan sparen voor nog slechtere tijden, waardoor bedrijven nog minder producten en/of diensten verkopen en ga zo maar door..

Niet dat we een keuze hebben omdat we van de EU ons begrotingstekort moeten wegwerken naar een acceptabel niveau. Dus nu moeten vooral de werkenden even harder bloeden.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Dan heb ik schijnbaar toch iets andere politieke opvattingen.

Maar hier kan ik me wel in vinden  8)7:
Citeer• 48 % van de cabriorijders is hoog opgeleid (25 %)

Fubar (Marcel)

.....en de overige 52% nog hoger :? :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Heatzone (Mark)

Fubar, waar kunnen wij je profiel foto's in iets groter formaat zien !-!?

Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha.

Rogier

Citaat van: Dennis Postma op 23 juli 2012, 15:29:06

Dat is inderdaad humor, hij is aan de buitenkant origineel alleen lekker verlaagd :D en andere velgen

juul

Ik zit hier in de buurt van het circuit van Brno( Tsjechië ) en afgelopen weekend was er de superbikes.
Konden vanaf de camping de motoren horen die reden. Gister uit eten geweest vlak langs het circui(niet gezien was allemaal afgezet) en ook dat is een mooi bochtig weggetje. En ben toch nog wel vanplan om er te gaan kijken.

Roadkill (Michiel)

Ja Marcel waar kunnen we grotere foto's van je Meg vinden, of weer eens in het echie zien, want ineens lijk ik allemaal nieuwe dingen te zien aan je wagen... :S
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

Citaat van: Fubar op 23 juli 2012, 15:49:05
Hoezo crisis :? 8)

http://www.autoblog.nl/cabriorijders-zijn-gelukkiger-gezelliger-stemmen-vvd   o-):grin:

Hahaha lekker makkelijk.
Volkswagen geeft de opdracht om Golf rijders met andere auto rijders te vergelijken.

Dan kan je zulke resultaten verwachten. Je krijgt hetzelfde resultaat als:
- De dierenbescherming laat onderzoeken wie gelukkiger zijn, mensen met een hond uit het asiel, mensen met een pup.
- Greenpeace de opdracht geeft om te onderzoeken of CO2 invloed heeft op de stijging van het zeeniveau.
- Syrië laat onderzoeken of hun burgers gelukkig zijn.
- De katholieke kerk laat onderzoeken of homo's gelukkiger zijn dan hetero's.
- De verenigde staten gaat onderzoeken of drugs een verrijking voor je leven kan zijn.

Enzovoorts

Edwin Postma

Citaat van: -Jo- op 20 juli 2012, 10:07:59
Edje, 1.3 bar en het vermogen is aan de wielen.
Dt is wat hij mij melde dus heb dat gewoon zo gekopieerd.
Maar dat is niet gek:P
Truckertje

Dante

Citaat van: Dennis Postma op 23 juli 2012, 15:29:06
Ooit een keer in Den Bosch een paar stoplichtsprintjes gedaan met een Golf II CL (uiterlijk) met VR6-blok erin gelepeld.... Needless to say dat mijn Civic (toentertijd) 'm niet bij kon houden... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

zooo nog drie weekjes en dan sluit ik de deur ook weer achter me voor 3 wkn heb er nu al zin in eindelijk na een jaar weer mn knollebeest bekijken en berijden  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev