Advertenties

Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

conrad bied ze los aan,maar 0,5w is idd genoeg denk ik,ben benieuwt
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ed_16v

Ja, maar met die power-leds ontkom je er toch niet aan om fatsoenlijke koeling te maken, dus dat wordt al snel een "hele" installatie.  :)
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Christian de Vriend

een stel koelribben zou genoeg moeten zijn,als je kijkt naar led lampen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Christian de Vriend

van het lente akkoord word je ook niet vrolijk,als je een bedrijfs wagen hebt,of leasebak
dan word je woon-werk verkeerd als prive gezien,en mag je 300€ per maand gaan betalen om
met de bedrijfs wagen naar het werk te mogen gaan.

dus als je het hebt over staatskas vullen,leuke is,dat was een middel voor nu,ze verwachten volgend
jaar weer te kort te komen,ik zeg,stop het eerst eens in de economie,en probeer dan eens de schulden
te minderen.

Roadkill (Michiel)

Ah ik ben dus niet de enige die er last van gaat krijgen, al heb ik geen lease bak of busje van de zaak, ik krijg 19ct/kilometer nu nog belastingvrij vergoed.......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 21 juli 2012, 13:10:04
Ah ik ben dus niet de enige die er last van gaat krijgen, al heb ik geen lease bak of busje van de zaak, ik krijg 19ct/kilometer nu nog belastingvrij vergoed.......

zelfs trein kosten worden blijkbaar niet meer vergoed

echter heb ik het ennder gehoort en gelezen dat er zo veel tegen dit regeltje zijn,zowel bedrijven
als kabinets leden,dat wellicht na de verkiezingen deze grondig word aangepast,of beter,verwijdert word

Voor mij betekend dat tijdens mn storingsdiensten ik eerst naar de zaak moet rijden voor
de auto,en dan als het tegen zit,de zelfde weg weer terug,sommige (grote) klanten van ons
eisen dat we binnen 30min ter plekke zijn,en alles repareren,dus dat betekend dat ik ook niet in
mn eigen omgeving ff met prive auto naar een storing kan gaan.

Dennis Postma

Momenteel krijg ik alleen vergoeding voor de diensten die voor 6 uur beginnen en na 0.00 uur eindigen. En dan moet het ook nog eens zo zijn dat er dan geen reismogelijkheid meer is per trein. Dat zijn gemiddeld 2 a 3 diensten in de week. Dus heel veel zal ik er niet van merken. Daarnaast kan ik eind dit jaar hier in Dronten op de trein stappen en hebben wij vrij reizen. Dus hier bakt het er gelukkig niet hard in. Maar kan me voorstellen dat als je er van afhankelijk bent dat het er behoorlijk in hakt. Als het niet veranderd zullen wij het in de trein ongetwijfeld ook gaan merken qua aantal reizigers die dan maar de auto voor het gemak pakken als het qua kosten niet veel meer uitmaakt.

Rick Santbergen

Citaat van: Christian de Vriend op 21 juli 2012, 13:03:45
,ik zeg,stop het eerst eens in de economie,en probeer dan eens de schulden
te minderen.

Liever niet, of wil je eindigen zoals Griekenland, Italië of Spanje?

Dennis Postma

Van zowel Roy als Rogier heb ik hun bericht verplaatst naar http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=3639.msg293571#new. (alleen zichtbaar voor clubleden).

Ed_16v

"Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken."

Dennis Postma

Klopt is alleen zichtbaar voor clubleden.

Ed_16v

Rogier

Dan heb jij het nog luxe Michiel, ik krijg maar 0,05ct per km en het is ook nog zo dat ik de eerste 10 heen en de eerste 10 terug voor me eigen kosten heb ;) ik krijg letterlijk maar 7,- benzine vergoeding per maand. Ik moet namelijk 11,8km rijden om op me werk te komen. trein kosten krijg ik wel volledig vergoed, alleen hier in het dorp stopt de trein om het half uur, terwijl de trein elke 15 rijd vanaf winterswijk na arnhem. Dus met de trein ga ik ook niet dan ben ik zelf pas rond 19:15 thuis terwijl ik om 18:15 de winkel gesloten heb. en met de auto ben ik bijna 45 min eerder thuis.

Christian de Vriend

0,05? leuk als ze met een radius werken.

gelukkig werkt saskia letterlijk om de hoek,daar hebben we geen kosten aan.

destijds heb ik voor de 1,6e gekozen voor de zuinigheid,ondanks dat iedereen me voorbij vliegt
hield ik geld over in de maand van de benzine kosten,die waren toen 17 of 18 ct/km
als je een paar simpele aanpassingen maakt,is de 1,6e erg zuinig.

Ed_16v

Ik wilde net zeggen, volgens mij is de 1.6 toch helemaal niet zo zuinig..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev