Advertenties

Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ben benieuwd Ed, angel eyes mis staan de auto echt niet en de ledjes zijn zelf te vervangen !-!

Ed_16v

Bedoel je de leds van de ringen?
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Rogier

Ja zeker, of je moet ccfl ringen hebben dan kan het niet ;) maar ga der stiekem vanuit dat je ledjes hebt ;)

Christian de Vriend

zitten er leds in de ringen? Dante heeft ook angeleyes op zn brake,die werke op een ander
princiepe,als ik me niet vergis op een gas ontladings buisje.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Ed_16v

Er zijn verschillende soorten, wat mij betreft 2 stuks: je hebt ze van ca vanaf 125/135 Euro, maar er zijn er ook van ruim 200 Euro. Ze zien er beiden ook anders uit. Die van 200 Euro zien er beter uit, wordt meestal ook verkocht met de omschrijving "Halo rims". De vraag is dan welke met leds is, welke niet en welke ik nu heb gekocht hehe.

Rogier

Je hebt inderdaad 2 varianten, de led versies en de ccfl versie. Je kan heel makkelijk zien of het een led ring is de ja of de nee, haal de grote rubbere dop eraf (zit aan de achterkant waar je lamp in moet) en daar onder zit een klein rubber dopje dan heb je een led ring, zit die er niet dan is het een ccfl ring ;) onder dat kleine rubbere dopje zitten de 2 ledjes !-! de ledjes branden nog wel is door namelijk, ik zelf heb de ringen al niet eens meer aan staan.

Christian de Vriend

ccfl geeft ook een egaale gloed,met leds is het onderste van de ring feller dan de bovenkant.

Rogier

en de led zie je overdag niet en de ccfl wel ;)

Ed_16v

Ah ok. Het gaat om deze lampen trouwens:

Kan je hieraan afleiden welke het is?

Christian de Vriend

ik zou zeggen dat het leds zijn.

Rogier

het lijken mij indedaad ook de led versie, alleen de ccfl versie ziet er dacht ik het zelfde eruit. kijk even waar het zwart witte draadje na toe gaat die is namelijk van je stad lichten ;)

Ed_16v

Is er veel ruimte voor de leds (als het leds zijn), want dan zet ik er 0.5 Watt leds met weerstanden in.

Christian de Vriend

Dat is ook een idee,ik ben wel benieuwt wat "bright" leds doen met angeleyes,en of ze dan niet te warm worden.

Ed_16v

Nee, die 0.5 watt niet, daar heb ik wel ervaring mee. Die 1, 3 en 5 Watt leds, die wel. Die worden superheet. Maar volgens mij zijn die ook weer veel te fel daarvoor. En trouwens, zitten gesoldeerd op een printplaatje, dus volgens mij krijg je die er ueberhaupt niet eens in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev