Advertenties

Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

!-!

Wat wil je besteden? Kan ik voor je opletten. Er staat hier bij "mijn" dealer een zwarte 2.0 16V grand tour te koop uit begin 2009 (een van de laatste Megane II ph2's), maar die moet nog bijna 13 duizend opbrengen.

Edwin Postma

Dat ga ik pas bekijken als de cabrio weg is
Truckertje

Benjamin Renon

Ik kan bij ons op de zaak ook wel eens informeren of er wat staat. Er staat wel een 350Z te koop, maar dan heb je niet veel ruimte. ;)

Zojuist heb ik een set Midlock veerspanners binnen gekregen om de Clio veilig te verlagen. Alleen met deze warmte ga ik niet sleutelen. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

@Karin zeker weten, en het erge is dat ik nog maar iets van een dag of 4 over heb, voor de rest van het jaar......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

@Michiel, dat is wel erg weinig. Ik heb nog twee weken te goed in september, ook al met kerst/oud en nieuw vrij vastgezet en dan nog wat over al weet ik niet meer uit mijn hoofd wat. Voordeel op mijn werk is dat we met een kloksysteem werken dus daar kan je ook wat vrije tijd op sparen.

Heatzone (Mark)

@Michiel, haha je bent niet de enigste! Ik heb er in totaal nog 4 tot 5.

Tedo

Ik denk dat ik er tot nu toe ongeveer 4 heb opgenomen. ;-)

Benjamin Renon

Mijn verlof moet nog komen. Heb wel een paar daagjes vrij gehad tot nu toe, maar komende week 1 week vrij en heb nog genoeg uren om vrij te pakken. Ik heb altijd nog als motto als ik geen reden heb om vrij te zijn, dan pak ik geen vrij.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006

juul

Ik heb nog 5 dagen over ongeveer. Net 3 weken opgemaakt  8) 8). Net spullen gepakt en rijde vanavond weer naar huis. Ach en voor je het weet is het alweer januari en heb ik in ieder geval weer nieuwe dagen.

Ard Klok

Ik krijg die vrije dagen maar niet op. Heb dit jaar al zo'n dag of 30 opgenomen/gereserveerd en heb nu nog een dag of 15 over. o-)

Tedo

Dan heb je flink dagen gespaard, of je werkt nogal eens over (tijd voor tijd?). Y

Ard Klok

Inderdaad afgelopen jaren eigenlijk altijd wel wat dagen gespaard + ik kan er voor kiezen om gewerkte feestdagen te laten uitkeren in tijd voor tijd. Dus dat kan best hard gaan inderdaad (pasen/pinksteren/kerst).

Rogier

ik heb ook te veel uren / dagen staan, ik kan bijna 1 week weg van me over uren en dan heb ik nog 3 weken te goed van dit jaar, en ik heb nog wat vakantie uren/dagen over van vorig jaar.

Heb een 32 uurs contract dus bouw ik snel over uren op ;)

Benjamin Renon

Net even gegeten en nu lekker genieten van een weekje geen administratief werk. Als het een beetje afkoelt eens proberen de Clio omlaag te zetten. Heb zowat alle gereedschappen in huis om het klusje te klaren.

Rogier

Kijk goed bezig, ik moet nog 45 min werken en morgen ook nog ;) zometeen de auto inspringen vol gas na Arnhem toe en lekker op het terras zitten zolang het droog blijft ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev