Advertenties

Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

-Jo-

ziet er goed uit ! Dat is wel weer een voordeel van volkswagen, ze hebben sterke bakken ! Ik ben bijna verplicht een vag-bak te gebruiken omdat het renaultspul niet heel wil blijven.

Rogier

Zoals ik al zei ed, ieder heeft daar zo zijn mening over. en of al die pk's onverantwoord is ligt helemaal aan je rechter voet ;) je kan namelijk ook gewoon 50 of 120 rijden met een auto waar je 600pk uit trekt. En als je goeie banden onder je auto doet, kan jij ook met een familie wagen of een klein autootje met zoveel pk goed door de bochten heen komen ;)

En als ik na een sprint kijk of zelf doe heb ik liever een recht stuk, zie je tenminste wat er gebeurt :D

En misschien is het inderdaad het leeftijds verschil :D

Edwin Postma

Ik heb ook wat te vermelden

De cabrio gaat de deur uit.
Ik wil meer ruimte.
En aangezien je meren deels met dak dicht rijd in het jaar vind ik het zonde om daar voor te betalen.
Ik koop zeker  weer een megane. Wat voor 1 houd ik voor mijzelf.

Komende tijd zullen er een aantal dingen te koop komen te staan. 8)7
Truckertje

Karin

Jammer Ed, al snap ik de reden wel. Ben benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen.

keesos

Ed_16v

Ja, laten we het daar op houden.  Y

Citaat van: Rogier op 24 juli 2012, 17:22:54
En misschien is het inderdaad het leeftijds verschil :D
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Tedo

Megane en meer ruimte. Mhhh, dat zou toch een station moeten worden. :D

Ed_16v

Oh ja? Dan heb je nooit in een Laguna V6 gereden met zware motor in de kop. Daar kun je hele goede banden onder zetten, maar die Laguna wil alleen maar rechtdoor hoor...  ;) Is gewoon verkeerd werktuig voor bochtenwerk.

Citaat van: Rogier op 24 juli 2012, 17:22:54
En als je goeie banden onder je auto doet, kan jij ook met een familie wagen of een klein autootje met zoveel pk goed door de bochten heen komen ;)

Edwin Postma

Citaat van: keesos op 24 juli 2012, 21:12:07
ruilen Ed?  :q
Haha nee kees.
Ik wil een 1.6. 2.0 kan ik niet verzekeren. Te jong.
1.4 vind ik te slap.
Truckertje

Nicole

Edwin, waarom kan je geen 2 .0 verzekeren? Ik heb de Impreza verzekerd bij Nationele Nderlanden.
En dat met 0 schadevrije jaren (nog niet eerder een verzekering gehad op mijn naam :P ).

Maar succes met de zoektocht! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Ed_16v

Grappig is dat, de Megane staat op naam van mijn vrouw en ze wilde het verzekeren bij de goedkoopste die we konden vinden via Independer. Wat blijkt, kan de Megane bij die maatschappij (Klavertje nog iets) niet eens verzekerd worden omdat ie teveel vermogen heeft...   :? Lekkere maatschappij dan...

Tedo

@Ed: als je voor een Megane II gaat: neem geen 1.6 16v  --
En waarom zou je geen tweeliter kunnen verzekeren; je had toch ook een Clio RS?

J to the H (Jeroen)

hey, op advies van mijn broer een filmpje gemonteerd waar ik een raam blindeer.
Iemand belangstelling? en zal ik hem dan hier posten? of in een ander topic?

greetz

Roadkill (Michiel)

@Edje, aangezien je ook een huis hebt nu, probeer eens een pakket af te sluiten voor je verzekeringen. Hebben wij laatst ook weer eens laten nakijken en zijn nog een stuk goedkoper uitgekomen dan voorheen, zo is mijn Meg nu allrisk verzekerd voor nog geen 250 euri (per jaar) Enne je bent vrachtwagen chauffeur dus een 2 liter hoeft dan ook geen enkel probleem te zijn, zou ook beetje krom zijn want daan zou je een 1,4Tce wel kunnen verzekeren en een 2 liter met nagenoeg hetzelfde vermogen dus niet???
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Vraag is dan nog wel: neem je genoegen met een verbruik van 1:10? 8)7

En dan zegt Michiel: gastank erin. Maar rij je daar genoeg voor?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev