Advertenties

Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Gaat nu opschieten he Rebecca, al heb ik het vermoeden dat het nu niet snel genoeg gaat haha.

Roadkill (Michiel)

Nog een dag of 6 dan ga ik alweer aan het werk....... (vind mijn werk leuk hoor,maar vakantie toch net ff leuker :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ik heb je Espace IV lip ook (deels) gemonteerd, Michiel. Niet waar je die zou denken, maar ik heb er twee van die opvulstukken tussen modderkuip en voorbumper van gesneden. De RS bumper is nl. onderaan breder, en daar zijn opvulstukken voor te koop bij de dealer. Natuurlijk weer alleen met de onderplaat samen, en die had ik al in goede staat.  8)7 --
Het materiaal van de lip was perfect voor dat doel, en ook de vorm was goed.

Verder heeft er vrijdag iemand tegen mijn stootlijsten van de grand tour rechts (passagierszijde) aangeschuurd over de volle lengte van twee deuren. Kras over de lak was gelukkig weg te poetsen. Geen briefje natuurlijk, ik weet alleen dat het een hardblauw metallic Mazda Demio was.

Dus als iemand die lijsten nog ergens weet? Ik zat er toch aan te denken er zwarte (niet meegespoten) exemplaren op te zetten. In dat geval zou ik ze allevier nodig hebben.

Ed_16v

380 pk in een 106 is volgens mij eerder het equivalent van een rijdende doodskist. Dat zeiden ze vroeger al van de R5 GTT's en die had toch even een "paar" pk minder...

Citaat van: Rogier op 23 juli 2012, 15:27:02
Ik raad echt iedereen aan om daar is een kijkje te gaan nemen ;) ik zag gister een aantal ferrari's en lambo's en 1 hele bijzondere een Mclaren, die vondt ik wel heel mooi !-!.

de terug weg was ook prachtig, we kwamen een redelijk recente ferrari tegen op de snelweg, een jonge die met ons mee reed zat die ferrari op te drukken, die man ging al aardig hard maar die jonge met zijn peugeot 106 bleef mooi strak achter hem rijden, dat vondt die ferrari rijder erg appart !-! een camaro wilde op de snelweg al niet meer sprinten tegen de 106 want die man herkende die jonge en wist dat de camaro het af ging leggen van de 106 :D dat kleine peugeotje heeft 380 pk onder de motorkap liggen :D
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

-Jo-

dat zal hard rechtdoor gaan en daarmee is ook alles gezegd. Bij deze vermogens mag je nog een sper steken, zodra het vol op de voorwielen komt is er geen houden meer aan...dus...hard rechtdoor.

Heatzone (Mark)

Citaat van: Tedo op 23 juli 2012, 22:41:31
Ik heb je Espace IV lip ook (deels) gemonteerd, Michiel. Niet waar je die zou denken, maar ik heb er twee van die opvulstukken tussen modderkuip en voorbumper van gesneden. De RS bumper is nl. onderaan breder, en daar zijn opvulstukken voor te koop bij de dealer. Natuurlijk weer alleen met de onderplaat samen, en die had ik al in goede staat.  8)7 --
Het materiaal van de lip was perfect voor dat doel, en ook de vorm was goed.

Verder heeft er vrijdag iemand tegen mijn stootlijsten van de grand tour rechts (passagierszijde) aangeschuurd over de volle lengte van twee deuren. Kras over de lak was gelukkig weg te poetsen. Geen briefje natuurlijk, ik weet alleen dat het een hardblauw metallic Mazda Demio was.

Dus als iemand die lijsten nog ergens weet? Ik zat er toch aan te denken er zwarte (niet meegespoten) exemplaren op te zetten. In dat geval zou ik ze allevier nodig hebben.

Fijn is dat he... dat ik vakantie had en vrolijk van mijn werk terug liep naar mijn auto, had ik het "geluk" dat iemand even flink met ze trekhaak achteruit was gereden in mijn voorbumper..
Resultaat een hele kromme kenteken plaat en een aardige bolling daaronder in mijn bumper..  >:(

Tedo

Het kan de beste gebeuren, maar laat dan een briefje achter. Dit moet diegene gewoon gemerkt hebben.

Roadkill (Michiel)

@ Tedo, heb de zijlijsten voor je op het te zoeken lijstje gezet, ben zelf eigenlijk ook op zoek naar nieuwe lijsten, maar dan het liefst al gespoten lijsten (kleur niet intressant) en het liefst dan zonder type aanduiding.
Slow&Low

Rogier

@Ed-16v ik vindt het echt geniaal, zo'n simpele auto met machtig veel kracht.

Rogier

Citaat van: Dante op 23 juli 2012, 21:17:12
Ooit een keer in Den Bosch een paar stoplichtsprintjes gedaan met een Golf II CL (uiterlijk) met VR6-blok erin gelepeld.... Needless to say dat mijn Civic (toentertijd) 'm niet bij kon houden... :D

Zo rijden er hier 3 golf mk2, 1tje met een R32 blok erin 1 met een R36 blok erin en dezelfde van eigenaar van de R36 heeft er nog 1 met een G60 blok :P

Ed_16v

Ik zie eerlijk gezegd het geniale er niet van in... Wat is er zo geniaal aan dan? Dan is wat mij betreft een ongeblazen 2 liter Honda S2000 toch nog stukken genialer of desnoods de 1.6 VTEC zoals die in de oude Civics en CRX'en zaten. Om maar wat te noemen. Een groter blok ergens in lepelen met kennis en geld, zodat je op rechte stukken keihard gaat is nou niet echt een toonbeeld van genialiteit.

Citaat van: Rogier op 23 juli 2012, 23:46:15
@Ed-16v ik vindt het echt geniaal, zo'n simpele auto met machtig veel kracht.

Christian de Vriend

@ed-16v dan raadt ik je echt eens aan om naar engeland te gaan,naar frensch car show
dit jaar stonden er een clio met een r32 blok achterin met turbo (het was een clio 1)
een r5gtt met 380,deze was puur voor sprinten gebouwt,tot 5000toeren deed die niet veel
en een bekendere was citroen C2V12 met voor en achter in een v6

enkele jaren geleden stond er een pug 306 met voor en achterin een v6 met turbo en nos
en dan zo gebouwt dat het echt af was.

die engelse zijn motorisch zo gek als een deur,maar laten niks heel jammer genoeg.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

@Michiel: bedankt! Van de sloop alleen als ze onbeschadigd zijn (moet wel te doen zijn). Ondertussen check ik ook eBay. Probeer de dader aankomende vrijdag nog wel te achterhalen op dezelfde plaats en hetzelfde tijdstip. Mensen zijn tenslotte gewoonte-dieren. ;)
Zonder type-aanduiding hadden de latere phase 2 modellen. Maar dat moet op de jouwe ook wel passen.

Roadkill (Michiel)

Btw waarom eigenlijk ongespoten stootstrips?
Slow&Low

Ed_16v

Dan nog, ik begrijp nog steeds niet wat er geniaal aan is... Ik denk dat je bedoelt dat veel pk's in een kleine wagen geniaal is?

Citaat van: Christian de Vriend op 24 juli 2012, 01:51:13
@ed-16v dan raadt ik je echt eens aan om naar engeland te gaan...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev