Advertenties

USB aansluiting maken in dashboardkastje

Gestart door Toolman, 9 juli 2012, 09:56:47

Vorige topic - Volgende topic

Toolman

Hoi,

Op miijn radio zit een USB aansluiting (dus niet onderin het dashboard). Ik heb nu mijn ipod in het dashboardkastje liggen maar de kabel wordt dan wel afgeknepen. Nu wil ik een kabel trekken achterlangs. Maar hoe krijg ik het onderste deel van het dashboard los (dus waar je startknop en cardholder zitten)?
Kan ik daar aan de onderkant aan trekken?

Gr,
Sander

Roadkill (Michiel)

kan je hem niet gewoon achter je radio naar beneden laten zakken (bijrijderskant) en hem dan in de voeten ruimte oppikken? dan hoef je enkel je radio ff los te halen en de rest van het dashboard kan gewoon blijven zitten
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Toolman

Roadkill (Michiel)

sorry ben er van uit gegaan dat je een aftermarket radio erin had zitten,met usb aansluiting achterop... Maar heb je eventueel zoals bij de MegII een bakje onder de radio? Want dan kan je daar een klein hoekje vanaf halen,of een gaatje onderin boren en daar de kanbel doorheen leiden en dan dus via de voetenruimte je dashboardkastje inleiden.
Slow&Low

Marc H.

1. Lange strip net boven dashboardkastje eraf trekken (ik bedoel dan niet de sierstrip he)
2. Kleine strip links van het radiopaneel eraf trekken.
3. Radiopaneel van onderen lostrekken.
4. Radio demonteren.

Iemand heeft in het verleden ook een paar foto's hiervan op het net gezet. Weet alleen niet meer wie, maar was iemand (volgens mij een Belg) met een Meg 3 CC, die zijn radio wilde vervangen door een dubbeldin. Misschien dat iemand nog de link heeft?

Roadkill (Michiel)

Dat is dan Erwin Haanen, ff in zijn project topic kijken dan
Slow&Low

Ard Klok

Waarschijnlijk bedoel je dit project

Edit: zie dat Roadkill (Michiel) me net voor was.

Marc H.

Yep, die bedoel ik! Toolman, doe er je voordeel mee (zie de post op 21 juni 2011).

Erwin Haanen

Goh dat waren herinneringen :P ,het hele dashbordkastje gaat er ook makkelijk uit :) ,als er vragen zijn pm me maar ,ben nog een actieve lezer op t forum.
megane 4 station 1200 gtline

Toolman

Bedankt voor de reacties. Durfde het uiteindelijk niet aan en ben naar de dealer gegaan.
Vroegen wel de hoofdprijs  ;( maar ja het zit er nu in

Gr,
Sander

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev