Advertenties


08-09-2012 - Dumpd 2012 Enka in Ede

Gestart door Rick Santbergen, 5 juli 2012, 16:52:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Slecht nieuws.
De garage heeft problemen met de leverancier van de waterpomp ;(
Auto is morgen avond misschien klaar maar dan heb ik geen tijd om hem op te halen.(moet van 6 tot 22:15 ;( l-
En als ik hem wel kon halen zat ik nog met de kit resten achterop van waar de spoiler heeft gezeten.
Ik kom zeker weten. Maar dan met Janneke's Clio o-)
Neem stoelen mee en dan kom ik er gezellig bij zitten.(als dit goed gekeurd word) ;)
Truckertje

Xanquezer (Frank)

hallo,

ivm met werk is het mogelijk dat ik niet kom.

mochten jullie verzamelen, en ik ben er niet, hoef je niet te wachten.
als ik alsnog kom, zal ik toch ruimschoots op tijd zijn :)

groetjes
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

Het regent afmeldingen zie ik, waaronder ook de mijne.

Ik kom ook niet, bij mij hangen de sideskirts los van de auto, ik had goeie hoop door ze opnieuw te gaan kitten alleen de kit heeft niet gehouden en aan 1 kant hangt die zichtbaar los. De auto heb ik ook omhoog moeten schroeven gisteren vanwege een set nieuwe velgen (die achteraf niet goed paste) de auto heb ik ook niet meer verder omlaag gedaan.

Ik had veel zin in dit event, maar door een paar tegen slagen is me moed de schoenen in geschoven.

Ik ga morgen me vriendin helpen met het versieren en verdere organisatie van der moeders 50 jarige verjaardag.

wens jullie veel plezier en succes morgen.

Dennis Postma

Erg jammer Edwin en Rogier, dit is natuurlijk overmacht. Frank, wist je niet eerder dan dat je misschien werken moet?

@Rogier, volgens mij weet ik in eens aan wie Jan de velgen verkocht heeft. o-)

Rick Santbergen

Zo houden we niemand over.....

Ik zal er sowieso zijn.

@ Roy de Ridder, rij je ook mee vanaf verzamelpunt?

Rogier


Xanquezer (Frank)

Citaat van: Dennis Postma op  7 september 2012, 11:22:57
Erg jammer Edwin en Rogier, dit is natuurlijk overmacht. Frank, wist je niet eerder dan dat je misschien werken moet?

nee,  ben in n cursus belant die ik moet halen,  de slagings norm is 5 % ...  dus wordt 24/7 blokken....
ben aant af wachten wat het huiswerk voor dit weekend is, als het mee valt, kom ik wel :)

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)


Rick Santbergen


Edwin Postma

ik kom wel. maar alleen met de clio.
erg balen maar ik kom voor gezeschap
Truckertje

Rick Santbergen


Roy.

ik kan jammer maar helaas ook niet baal er best erg van had best veel zin in deze meeting vanwegen de locatie. maar kan helaas niet komen :cry: :cry:

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Nou Rick en Edwin, dan blijven wij 3en over! Ik neem van huis uit 2 tuinstoelen mee! Meer stoelen heb ik ook niet, tevens heb ik wat blikken frisdrank mee.
morgen ochtend vroegopstaan voor mij om de koplampen te monteren, ik sta nu te werken tot 11 uur.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

paikey

ik ben er ook bij hoor jongens !-! dus met z'n 4re

Xanquezer (Frank)

helaas ben ik off...


Te veel (shit load) van huiswerk gekregen...

Wil ook nog n beetje aan mn prive leven komen :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev