Advertenties


iemand ervaring met deze radio + scherm?

Gestart door jeroennx, 30 juni 2012, 20:43:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroennx

Hey

ik was eens op het internet aan het zoeken en zag een radio met scherm staan.
Het lijkt wel zowat hetzelfde als de welbekende 2din maar dan enkel met een apart scherm

hier is de link: http://www.suavdvdgps.com/product_Info.asp?id=501

mvg

Roadkill (Michiel)

Ziet er iig wel netjes uit, of het kwalitatief wat is daar heb ik geen idee van. Ben wel benieuwd naar de prijs,en is het nu enkel het scherm wat je op de ori radio aansluit of is het een heel systeem????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Interessant ding! Wel erg weinig over te vinden  >:(

meganic

ik denk dat het beide getoonde items zijn..apart te monteren maar wel in een 2dins sleuf...als ik het goed lees wordt er voor het scherm een montageplaat meegeleverd.....je krijgt dus onder je dvd/nav/radio en erboven het scherm...vraag me alleen af of dat scherm makkelijk eruit gehaald kan worden...als je dat zo in je auto moet laten zitten ben ik bang dat binnen de kortste keren je auot met een ingeslagen raam naast de stoep staat...ziet er wel mooi uit iig.
een Renault kan wel eens vraagtekens oproepen

rened

Mooie radio ja!
Specs zien er goed uit, alles wat je nodig zou hebben,
En wel grappig dat de unit er als een originele radio uitziet.

Helaas is mijn ervaring dat bij zulke radio's die helemaal vol zitten met alle
Mooie hardware de user interface meestal
Helemaal ruk is!
Als ze daar eens wat meer tijd aan besteden worden de producten ook nog eens goed bruikbaar in het dagelijks leven!
Jammer genoeg is dat bij deze dingen die je meestal alleen via internet tegenkomt niet mogelijk om t eerst te testen.

Maar qua specs vind ik het een mooie radio en zou m ook best willen hebben.
Benieuwd naar de prijs en UI dus!

Felix

Deze verkoper op Marktplaats biedt ook een dergelijk systeem aan. Wie weet valt het bij hem wel eerst te testen voordat je het aanschaft.

http://link.marktplaats.nl/1001789434

guytimmers

hij heeft een canbus aansluiting, dus stuurbediening werkt niet op modellen t/m 2005

spun

ik ga waarschijnlijk binnenkort deze radio aanschaffen, ik zal mijn bevindingen hier posten!

rened

mooi, ben erg benieuwd!

Ben ook erg toe aan een nieuwe radio, liefst waar ik gewoon fatsoenlijk door mn iphone playlist kan bladeren en via bluetooth.
Dus ben nieuwschierig naar je bevindingen!

.Erik

Citaat van: meganic op 20 juli 2012, 23:35:05
ik denk dat het beide getoonde items zijn..apart te monteren maar wel in een 2dins sleuf...als ik het goed lees wordt er voor het scherm een montageplaat meegeleverd.....je krijgt dus onder je dvd/nav/radio en erboven het scherm...vraag me alleen af of dat scherm makkelijk eruit gehaald kan worden...als je dat zo in je auto moet laten zitten ben ik bang dat binnen de kortste keren je auot met een ingeslagen raam naast de stoep staat...ziet er wel mooi uit iig.


Ik gok dat het scherm gewoon op je dashboard gemonteerd wordt, waar nu je boordcomputer zit. Dat is volgens mij ook zo bij de 'standaard' kleurenscherm nav. van de megane 2.

guytimmers

kosten tussen de 490 en 540 euro
rechtstreeks uit chine 310 euro ex btw en douane
ik heb er geen maar zit ook op een recentie te wachten

Giesen

Hallo,

Ik heb onlangs deze unit gekocht en ingebouwd. Ik ben er erg tevreden over! Er zitten erg veel mogelijkheden op en je kunt er van alles op aansluiten. Het meeste gebruik ik de USB aansluiting, Bluetooth om te bellen en de navigatie. Ik zal proberen foto's bij te voegen. Mochten er vragen over zijn dan zal ik proberen ze te beantwoorden want ik heb deze unit nu al een aantal weken.




Gr Loek

spun

hij past ook netjes zie ik.. hoe is het geluid van de radio?

en waar heb je hem gehaald?



rened

ziet er goed uit!
Ben ook erg benieuwd naar hoe je door je muziek kunt bladeren (overzichtelijk?) en de radio

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev